Kisah Ahad - Jumpa Blogger JB, Sunnah Sakura & Aku Ain Kau Siapa

Monday 30 September 2019

Ahad lepas ada satu task nak settlekan di Menara Amfirst. Awal pagi dah gerak sebab takut kena que lama sebab untuk task ni ada 500 orang terlibat. Ada yang dah buat awal lagi dah sebab taknak sesak. 

I just cant sebab balik kerja dah lambat so Ahad je la yang ada. Asalnya nak pergi Sabtu tapi sebab adik kerja, kena keluar tengahari. Bila tengahari mesti dah ramai. Jalan pun dah jammed. So tunda Ahad. 

Tak sangka Ahad tu ada rezeki lain, boleh pulak tengah khusyuk buat kerja ada yang tegur. Terkejut jugak lah sebab tak pernah jumpa selama ni. Selalunya berbalas komen dekat blog je, tak sangka jumpa depan mata. 


Sebelah kiri, blogger Aku Ain Kau Siapa, sebelah kanan blogger Kak Sunnah Sakura. Both memang rajin blogwalking. Dulu selalu jugak menyinggah tapi makin lama makin busy. Kadang je sempat menyinggah. Bila menyinggah memang bom sakan sebab jarang datang. 


Power betul diorang berdua ni sebab datang dari JB nak hiking pepagi lepastu siapkan task pulak. Hebat betul. Kita yang diet ni pun tak mampu nak hiking haha


Ingatkan nak breakfast sekali tapi diorang dah makan dulu so next time je lah jumpa lagi 1 November nanti. Kita jerit puas-puas dekat rumah hantu tu okayyyy. Siapa yang tak pernah terjah blogger hebat JB ni, pergi lah terjah sekaranggg!

7 comments

  1. memang seronok bila dapat bersua muka dengan rakan-rakan blogger ni kan FJ, walaupun pertama kali bersua mesra macam dah lama kenal kan :)

    ReplyDelete
  2. Perghhh mesti tekejut kan bila kwan blog tegoq. haha ain pun ada experience tapi ain la yg tgoq. tpi akak tu lupa ain kot sbb masa tgoq tu dah lama tak blogging kikiki

    ReplyDelete
  3. Wahh! bestnya dapat jumpa dan kenal dengan rakan blogger..

    ReplyDelete
  4. hahahhah! lawak lerrr...pertama kali pandang, belum tegur lagi...gi buat kerja dulu...then kali kedua pandang lagi, baru tanya siapa nama....jumpa nanti 1hb! hahaha

    ReplyDelete
  5. Wah, bestnya dapat jumpa rakan-rakan blogger.

    ReplyDelete
  6. hahahhahaaa..selekehhh gilerr kitorangg masa nii.. ya ampun.... malunya rasa..

    ReplyDelete
  7. seronoknya bila dapat berjumpa rakan-rakan blogger..

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.