Hyunsuk's Black Hair Is Back!

Monday 3 April 2023


Dalam paling banyak-banyak warna rambut Hyunsuk, warna hitam lah yang paling menawan untuk dia. Last dia guna rambut warna hitam masa My Treasure era, awal tahun 2021 lepastu dia start dengan blonde sebab nak nampak cool macam GD dengan Mino WINNER. Tapi bila dia buat rambut blonde, tetap lah nampak comel jugak. 

Masa live minggu lepas, dia buat surprise dengan tunjuk rambut hitam. Ramai la yang komen 'Is that Choi Hyunsuk?!' sebab happy dapat tengok rambut hitam balik. 


















For me, rambut Hyunsuk warna apa pun tetap lah nampak segak dekat dia sebab dia memang segak. Bab cool atau swag tu, dia buat gaya apa pun tetap swag tapi bila makan, dia nampak comel sebab genggam jari bila makan sedap. Bukan warna yang jadi pengukur ketampanan Hyunsuk tapi panjang rambut dia sebab Hyunsuk ada habit suka selak rambut atau comb hair bila rambut dia panjang macam dalam rap part MV I Love You. Macho teruk, macam boy crush zaman 90s. 

2 comments

  1. MA bab nama2 ni x ingat sgt but tgk muka tu..ooo..mamat ni...

    ReplyDelete
  2. Uish.. Siap ada love.. comel..

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.