ZUS Coffee | Iced Green Tea Latte

Tuesday 11 April 2023


Sejak minum green tea dekat kedai BBQ Thai Nyonya dengan starbucks, I mula rasa green tea tu sedap maka sebab tu lah confident level 3000 pergi order dekat ZUS Coffee. Tengah matahari naik tegak atas kepala, rasa cantik sangat gambar Iced Green Tea Latte dalam paparan iklan LED tu. Harga untuk satu cawan regular dalam RM9.60 macam tu tak termasuk tax lah. 

“Did You Know? Green Tea Latte contains no coffee. Green Tea Latte = Green Tea with Milk. The cup that everyone knows and loves. Blended with Pure Green Tea, fused with Milk, & Organic Sweetener.” - ZUS

Bukan Pana je confident, ZUS pun confident level 3000 kata semua orang jatuh cinta dengan Green Tea Latte dia. Sekali bila I minum terus diserang realiti kehidupan. Tak tahu lah barista tu stir tak padu sampai sebati ataupun memang macam ni kualiti Green Tea Latte ZUS. Bila minum tu melekat ye serbuk green tea dekat tekak sebab pekat sangat. Pahit sudah tentu :')

Rasa dia sama macam Iced Pistachio White Chocolate Macchiato Starbucks. Sebab haus dan dah beli maka habiskan jugak lah dengan penyesalan. 

6 comments

  1. Lama x pekena Zus. Rindu caramel machiato dia 🤭

    ReplyDelete
  2. I have never try green tea latte, thanks for your sharing...

    ReplyDelete
  3. kalau ke zus coffee suka air triple chocolate chip frappe tp aritu pegi tkde dh plak...so skarang suka ke gigi coffee

    ReplyDelete
  4. sy penah try juga greentea with milk cmni tp bukan ZUS lah, tekak saya tak boleh nak terima hehehe

    ReplyDelete
  5. alaa ingatkan sedap baru ingat nak try. tgk gambo nampak sedap..

    ReplyDelete
  6. Tak pernah beli Zuss.. huhuhu.. Nampak gambar je sedap, rasa ke laut ye..

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.