Hamper, Hadiah & Sampul Raya 2023

Wednesday 26 April 2023

Setiap tahun mesti dapat hamper, hadiah atau sampul raya tapi tak pernah rasa nak update sebab malas. Tahun ni saja simpan dekat sini untuk future reference. Nanti nak beli hamper raya tahu lah dekat mana kan? 

Hamper Raya paling cantik tahun ni dapat dari klien. Kreatif sangat guna bag nylon berwarna putih gading dengan corak bunga emas dekat bahagian tengah. Ribbon hitam putih ada tulisan Selamat Hari Raya Aidilfitri dengan font warna gold. 



Tengok isi dekat dalam pun rasa happy bila unboxing sebab cantik. Maybe sebab logo MS Creative tu memang dah cantik kot. Kuih raya dalam semua hamper ni sedap belaka, kejap je kitorang makan dah habis. Belek IG dia, diorang aktif masa Raya je. Mungkin memang ambil order masa raya je kot. So raya tahun depan lah pulak ek roger roger. 

Hamper Raya beg woven ni pula dari VIP client tapi untuk partners je lah. Tahun lepas dapat hamper yang sama jugak, penuh dengan kuih raya dan kerepek. 




Hadiah Raya dari Chief Technical Officer, ada towel lembut dekat dalam. Masa Raya Cina awal tahun dulu kitorang bagi hamper raya dekat dia, kali ni dia balas balik gesture tu. 


Terima kasih Astro untuk kuih raya eksklusif untuk media - Biskut Biscoff Cornflakes. I tak layan sangat Biscoff ni tapi kuih raya ni dah habis dah masa raya pertama sebab hidang dekat tetamu yang datang. 



Hadiah balang raya dengan lambang KLCC ni haruslah dari pihak Suria KLCC. Terima kasih KLCC bagi duit raya dan balang raya yang cantik ni. Dalam gambar ni memang tak semenggah rupa dia sebab I ambik gambar ala kadar sebelum isi kuih raya tapi depan mata memang cantik. 

Sampul Raya pula I dapat dari Astro yang dipek dalam kotak berwarna pink tu. KLCC punya sampul raya belah kanan sekali. Astro dengan KLCC ada set sampul berbeza dalam satu pek. Yang warna hijau dekat tengah tu dari KPlus Market, dapat sebab beli barang dapur dekat situ. Boleh dapat sampul free untuk pembelian RM50 ke atas. Habis semua sampul I guna untuk bagi duit raya dekat family dengan tetamu yang datang. 

Sampul raya dari Ram Reza & Muhammad cantik sangat tahun ni sampai sayang nak pakai. Yang ni kita simpan buat kenangan sebab cantik. Bagi dekat orang pun nanti kena buang je macam dalam video Ray tu haha

Terima kasih kepada semua yang memberi. I plan nak buat sampul jugak tapi malas sebab nanti tak habis, tak sangka pulak tahun ni boleh habis. Setiap tahun memang tak boleh dijangka ye ceritera raya macam mana. 

2 comments

  1. Wahh bestnya.. tahun ni sampul raya pun kita tak dapat tau heheh

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. rezeki.. cantik betul bekas kaca tu..

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.