Blog Performance March 2023

Monday 3 April 2023


First of all, selamat berpuasa semua rakan blogger dan readers blog. Semoga amal ibadah di bulan Ramadhan ni diterima dan diberkati oleh-NYA. 

Memandangkan dah start bulan puasa jadi blog pun tersasar lah dari landasan. Sekarang makin banyak event lepastu makin tak sempat lah nak catch up semua benda. Sampai dah ada yang tanya kenapa jarang update movie review. Jangankan update review, tengok movie pun tak sempat T.T

1. PV


Kalau tengok pada entry Blog Performance February 2023, total PV cecah 107k tapi masuk bulan March punya dia jadi 103k. Mungkin sebab capture lambat kot masa tu so dia tercampur dua bulan sekali. Bulan Mac bertambah sikit tapi still menurun lah graf PV tu sebab tahun lepas ada yang cecah 120k. Nak pula sekarang ni bulan puasa, lagi lah tak ramai yang berkunjung ke sini sebab sibuk dengan urusan seharian. 

Untuk all time stats, for now dah cecah 3.8 juta jadi dalam sebulan dua lagi boleh lah nampak angka 4 pula. 

2. Posts


Kalau PV bulan Februari meningkat sebab press release High Council, bulan Mac pula sebab press release dan review untuk High Council. Sama juga dengan filem Pulau yang ada kontroversi. Entri makanan pun masuk juga dalam Popular Posts. 

Entry yang ada senarai movie atau lagu pun masuk Popular Post tapi sampai sekarang belum berjaya buat lagi senarai filem Bollywood untuk tahun lepas padahal award events dah start dah pun. Hopefully raya nanti I sempat lah nak update hshshs

3. Audience


Bulan Mac ni majoritinya ditapau oleh readers dari Malaysia. I perasan jugak banyak entry yang ada komen dari unknown. Kalau dulu dari kawan-kawan blogger tapi sekarang dah nampak ada readers baru. It's a good thing lah untuk blog ni. 

4. Bilangan Entri

Makin lama makin sikit ye bilangan entry dekat blog ni. Bila I nak pulun untuk cover balik yang tak mencecah gol ni? 50 tu pun sebab ada entry fillers supaya tak rasa bersalah sangat tak update haha. Bulan Mac I rasa yang terpaling sikit update review. Nak suruh orang updatekan? Google Adsense pun baru sekali dapat withdraw hahaha

Anyway thanks to everyone yang berkunjung ke sini. Selamat berpuasa and take care :)

4 comments

  1. wah..congrats!! moga terus meningkat lagi dan lagi!!!

    ReplyDelete
  2. Masih lagi tinggi pv Farhanah.. All the best tau..
    Selamat berpuasa dan Salam Ramadan..

    ReplyDelete
  3. Wah tinggi PV tu..tahniah...

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.