Flavyo Popcorn | Meriah Di Twitter, Meriah Di Mulut!

Tuesday 15 December 2020

 

Tak tahu lah sejak bila wujudnya Flavyo popcorn ni sebab tahu tahu dah famous dah dek kerana founder dia, Hermy Rahim. Sebelum ni around 2018 memang selalu je order popcorn caramel macam ni. Harga sebalang masa tu RM25. 

Tapi nak dapat masa tu agak susah la, kena pergi dekat kedai baru dapat merasa. Mungkin supplier tak ramai kot. Popcorn tu sama bentuk jugak macam ni bulat, gemok, crunchy bila makan. Tapi yang syoknya ada flavor chocolate. Dah stop beli lepas kes bad customer service bila dia open untuk online order. 


Bila makan Flayvo Popcorn ni tak lah teruja mana pun sebab dah pernah makan. Yang bestnya harga dia lebih murah sebab sebalang besar dengan berat 380gram ni RM18 je. Sesuai lah dengan tagline dia - 'Harga Marhaen, Rasa Kayangan'. 

First layer memang rangup dan terasa limpahan caramel tu tapi bila dah masuk layer yang dekat tengah tu dah mula hilang rangup dia. Mungkin sebab buka banyak kali kot, angin pun dah masuk. 

Hopefully Flavyo keluarkan flavor chocolate pulak lepas ni, boleh borong letak dekat meja office. Sambil buat kerja, sambil makan popcorn caramel ni memang tak sedar bila masa habis. Kalau yang tengah jaga badan memang menangis lah cerita dia. 

2 comments

  1. makan dgn tanpa rasa bersalah habiskan sambil layan movie

    ReplyDelete
  2. makan cemni sambil tngk tv memang ralit hehe..

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.