Starbucks : Ice Shaken Tropical Green Tea Lemonade

Thursday 3 December 2020

Macam biasa lah setiap bulan ada nafkah Starbucks dekat office. Bezanya kali ni cup starbucks meriah dengan Christmas' decoration. Cantikkkk!

Tapi I lupa ambik gambar cup dia T.T



Selama ni kalau Ain order mesti Java Chip tapi kali ni nama drinks yang order a bit extra, Ice Shaken Tropical Green Tea Lemonade. 

Dah try cari apa ingredients dia tapi tak ada pulak so nak sembang banyak pun tak reti. Nak sembang harga pun orang belanja so no questions allowed. 


Warna dia agak mengerikan masa kitorang tengok awal tu but heyyyy rasa dia sedap lah! Not bad la combination green tea dengan lemon sebab rasa masam lemon tu dah tapau rasa pahit green tea. 


Katanya Khairul Aming yang suggest drinks ni so no wonder lah sedap. Lepas ni nak try jugak lah beli drinks ni. Hopefully ms Fisah dapat planner Starbucks 2021 limited edition yang diidamkan hshshs

6 comments

  1. nampak mcm sedap.. nak cuba lah

    ReplyDelete
  2. Kalau ikut pada warna tu memang mengerikan. Tapi kalau dah kata sedap kena cuba lah..

    ReplyDelete
  3. wah.. nampak rfreshing air dia

    ReplyDelete
  4. Terpengaruh nak beli..haha... warna hijau tu memang agak mengerikan

    ReplyDelete
  5. tengok warna green tea dengan lemon tu macam pelik pula..haha

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.