Khaali Peeli Promotion Fashion Files | Ishaan Khatter & Ananya Panday

Sunday 6 December 2020

Dah lama tak update Fashion Files so nak merajinkan diri balik ambil promo events yang senang je macam Khaali Peeli promo events ni sebab main cast tak keluar promote sangat pun gara-gara lockdown. Gabungkan dua-dua pelakon sekali sebab sikit je. 

Since both of them pelakon baru di Btown so I'm not sure much about diorang punya fashion sense macam mana. Ishaan lebih kasual dan bereksperimen macam abang dia, Shahid Kapoor sesuai dengan karakter dia yang cool and chill. Ananya pula I perasan dia suka pakai top atau dress dengan tumpuan di bahagian dada, denim dan singlet. 

1. First Promo Event


Not sure outfit serba hitam Ishaan dari label mana tapi dia memang keep it simple and casual untuk promo event. Ananya pula mengenakan leather boohoo top ditambah zip neon hijau dengan sleeve puffy dari label Pink Porcupines. Multi-coloured short bercorak geometri dari label yang sama. Love that high waist short but a big no for that top. Small curly hairstyle dengan extra huge earrings nampak cantik. 

2. Second Promo Event


Matchy matchy sports attire for promo event. Ananya pasangkan sleeveless top and camouflage pants from Frow. Untuk gambar studio Ananya pakai heels dari Steve Madden. Not much for hairstyle and makeup. Kalau cakap dia dari gym terus pergi studio pun orang percaya. 

3. Just At Home Style


Off shoulder silhouettes dengan ropol besar di bahagian lengan dan dada dari material lace berwarna kuning ni diperagakan dari label Michael Costello. Minimal makeup and hairstyle for summer look. 

4. Bonus 


Gambar ni bukan untuk promo events Khaali Peeli tapi masa Diwali party di rumah Siddhanth Chaturvedi but since they were both together, so masukkan sekali je lah dalam ni. Love casual look from Ishaan dengan corak abstrak berwarna-warni. Raising the bar with folding the sleeve for showing off the muscle. Brown khaki match with multi-coloured socks and sneakers. Rounded rectangular shade and black mask to comlete the look. Hot!

Ananya pula mengenakan multi-colour bustier-corset style and thigh-high slit dress berwarna merah dari Saaksha & Kinni dipadankan bersama sepasang stilettos berwarna hitam. Untuk accesories, Ananya masukkan elemen tradisional dengan sepasang jhumkis dari koleksi Amrapali. Dewy touch for makeup and deep curl for hairstyle. Loved it!

Both of them actually buat heavy promo dekat Goa tapi tak ada pun gambar dekat sana. Not sure online promo ataupun masuk studio. Dekat social media tak update langsung except gambar dekat airport. So drop your comment which are their fav looks okay!

2 comments

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.