Lirik Lagu Racun Hati - Ara Johari

Saturday 26 October 2019

Laju ara buat kerja ambik Ben Amir berlakon dalam MV single terbaru dia, Racun Hati. Single yang bergenre balada ni mengisahkan tentang percintaan yang berakhir dengan kesedihan.


Ara keluar dari bubble Hang Nadim dan guna khidmat Amy Bong dan Ziin untuk gubahan dan lirik lagu tapi tak berjaya dapat umpphh macam lagu Bunga dulu. Cerita yang sama, tema sama, genre yang sama tapi impak berbeza.

Lagu ni tak menjerit sangat macam previous songs dia yang lain. Hopefully dia boleh perform live better lah sebab lagu ni tak tinggi sangat. Suka part chorus sebab Ara ada buat lenggok.

Yang tak dengar lagi, boleh tengok dekat sini:


LIRIK LAGU RACUN HATI
Artis : Ara Johari
Komposer: Amy Bong / Ziin
Lirik: Amy Bong / Ziin
Studio : Rocketful Network

Angin yang berlari rasa takkan berganti
Bingung dengan amarah dan kasih
Musnah segala yang tersimpan di hati
Hilang tak lagi berteman kasih

Dalam hati dan nafasku
Jujur hatiku merinduimu

Separuh nafasku serah padamu
Lengkapilah hidup ku bersama mu
Kerna ku yakin kau kan setia
Menemani ku selamanya

Sepenuh kasih kuserah padamu
Tak lena terpejam tanpa diri mu
Rintihan hasratku sakit terasa
Meracun hati dan perasaan ini 

1 comment

  1. nanti nak usha lah.. macam menarik pula tengok ben amir tu..

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.