Katrina Kaif Launch Produk Kosmetik, Kay Beauty

Tuesday 22 October 2019

Kalau dekat Malaysia dah jadi kebiasaan dah untuk artis launch produk kosmetik sendiri, dekat Btown, Katrina Kaif artis kedua yang launch produk kosmetik sendiri lepas Star Struck dari Sunny Leone. 

Produk Kay Beauty ni dilancarkan pada 22 Oktober 2019 lepas 2 tahun Katrina Kaif dan team dia berusaha untuk cari formula terbaik dalam menghasilkan set makeup yang sesuai dengan kulit muka di samping menjaga kulit. 

Kata Kat, tema produk kosmetik dia - A bridge between glamour and care. Dengan hashtag #CrueltyFree, produk Kay Beauty dah sebarkan yang tiada sebarang ujian ke atas haiwan macam beberapa produk kosmetik lain. 


Contohnya macam lip matte dari Kay Beauty ni mengandungi Chamomile & Ceramide untuk menjaga kulit di samping cantik bila digunakan. Sama seperti eyeliner dari Kay Beauty.

Tahun 2016 Katrina buat press conference dengan L'oreal untuk stop jadi duta produk sebab dia nak keluarkan produk dia sendiri. Then L'oreal gantikan tempat Kat dengan Deepika Padukone. Lepas Katrina post di Instagram tentang kemunculan Kay Beauty, Deepika drop some kiss and hearts untuk Kat. 



Tempahan dah dibuka dari semalam untuk produk Kay Beauty tapi tak pasti untuk luar dari India. Guess I have to wait if I want to be a part of Kay Beauty. 


Hopefully Kay Beauty akan masuk ke market negara-negara besar macam Lakme dengan Star Struck jugak. All the best to Katrina and her Kay Beauty team. 

9 comments

  1. Maybe one day akan masuk ke Sephora. Manalah tau kan

    ReplyDelete
  2. sikit lagi masuk Malaysia lah ni.. hee~ suh dorang jual murah sket.. senang akak yang marhaen ni nak tapau..

    ReplyDelete
  3. Menarik... cantik juga lipstiknya tu...color2 dia tu banyak betul pilihan

    ReplyDelete
  4. cantik juga warna2 lipmatte Kat ni..okey, bila nk masuk pasaran Malaysia plak ni...nk cuba...sis penggemar lipmatte

    ReplyDelete
  5. menarik shades dia..baru tahu kewujudan brand kay ni.

    ReplyDelete
  6. sekali nama brand ni mcm nama suami ammi pulak hahaha

    ReplyDelete
  7. Owh.. Tak ramai ye artis bollywood yang keluarkan beuty produk..

    ReplyDelete
  8. Rambang mata tengok shades lipmatte dia, yang paling penting #CrueltyFree

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.