#AdeBranChallenge

Sunday 20 October 2019

Masa jalan-jalan dekat HQ Sinar Harian dekat Karangkraf semalam ternampak ada booth berhantu dekat pintu masuk.

'Kami cabar anda selfie dengan 'BENDA' yang anda TAKUT!'


Benda yang paling ditakuti haruslah pocong dekat belakang pintu tu. Dah la weekend, so agak sunyi jugak la area HQ Sinar Harian ni. Ada hadiah tau kalau selfie dengan hantu dekat sini lepastu post dekat IG. Selfie yang menarik dengan hashtag #AdeBranChallenge boleh menang RM100 tau! 




Idk bila challenge ni start sebab tengok dekat page Karangkraf admin macam dah start promote pasal hantu ni tapi yang took up challenge baru seorang je. Even admin tak mention pasal tarikh start atau apa. 

But I know lah mine wasn't qualified pun sebab dia nak selfie tapi I pergi bergambar. Apooooo awal lagi dah kalah sebab langgar rules. So kalau nanti you guys nampak challenge ni dah start, you guys pergi la berselfie semenarik yang mungkin. 

Nothing much pun dekat HQ Sinar Harian ni sebab weekend dia tutup lah even cafe pun tak bukak. 


Just jalan-jalan tengok port bergambar yang macam cun sikit nak pose. Dapat lah sikit walaupun tak banyak. Hahaha motif sangat kannnn...



Dah belengas sebab area sini tak ada air-cond, maka menuju la pulak ke next destination - Giant Shah Alam untuk renew roadtax. Rasa produktif betul bila dari awal pagi dah settlekan banyak perkara. Weekend well spent gittewwww!

7 comments

  1. Kikiki.. Baru nak tanya tapi Farhana dah terangkan siap-siap pasal cabaran selfie tu..
    Kalau dekat dah gi joint dah..

    ReplyDelete
  2. hahahaha
    ketawa jer tengok pocong tu

    ReplyDelete
  3. pastu memalam dok mikir rupa pocong tu .hahahaa

    ReplyDelete
  4. tengok je pun dah berdiri bulu roma. haha

    ReplyDelete
  5. Alamak tak cukup beran la. Haha

    ReplyDelete
  6. kalau pocong mmg tak lah.. mama penah jumpa dulu tu yg fobia huhu

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.