Nescafe Mocha Hazelnut

Wednesday 4 September 2019


Minggu lepas masa singgah Petronas ternampak Nescafe Mocha Hazelnut, flavor baru and it turns out yummy sebab I suka mocha pastu dia tambah pulak hazelnut rasa berlemak and bau wangi. 

Tapi sayangnya flavor ni limited edition so tak tahu dekat mana je yang ada and sampai bila dia akan ada. Dah cari dekat NSK sebab nak borong tapi tak ada. Either in can or 3-in-1, both none existed. 

Hopefully flavor ni cecah target marketing team Nescafe sampai diorang decide untuk stay. Pretty pleaseeeeeee!

9 comments

  1. lama xmnum nescafe..
    sedapnyee

    ReplyDelete
  2. Mcm menarik pasal ada hazelnut tu...
    Mesti sedap.

    ReplyDelete
  3. Wah.. Kalau dengan kacang mesti lagi sedap.. Nak kena terjah Petronas juga nie.. TQ share Farhana..

    ReplyDelete
  4. Sis pun suka Nescafe Mocha Hazelnut ni..
    Rasa lemak berkrim..

    ReplyDelete
  5. Alahai! tak jumpa lagi Favorite Mrs. A gak ni Mocha dan Hazelnut.

    ReplyDelete
  6. lazim edisi terhad ni msk stesen myk dulu. kedai 7E pun belum tentu ada...

    ReplyDelete
  7. ayah syafi suka ni. mama takleh minum nescafe nanti pening

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.