Fruity Lover Waffle, Gelare Citta Mall

Monday 16 September 2019


First time makan dekat sini sebab dah lama craving nak makan waffle ice cream. Kebetulan ada promosi waffle masa ni, terus belek menu then order Waffle Fruity Lover dengan mocha coffee ice cream. 

At first macam in split jugak nak pilih Waffle dengan kacang dan coklat ataupun fruits tapi entah kenapa mulut sebut nak fruits. 


Thank God tak ramai orang dekat sini so tak payah la tunggu lama walaupun ada novel jadi teman sementara tunggu order siap. Restoran Gelare ni cantik lah, kemas tersusun dengan deco menarik macam ni. 


Gelare ni outlet pertama dibuka di Australia tahun 1986. Tak banyak pun rasanya outlet dekat Malaysia. Aiskrim dekat Gelare ni to be honest quite pricey tapi berbaloi lah sebab lagi mampat daripada aiskrim American. 


Nasib baik dekat sini tak payah pergi ambil dekat kaunter sebab staff yang akan hantarkan. Malas nak bangun bila dah sedap duduk hshshs

Waffle dia meriah dengan fruits, chocolate syrup, icing sugar and of course ice cream cuma yang tak bestnya bila waffle dia tak rangup sangat so bila makan 2 slice dah kenyang dah. Jenuh jugak nak habiskan satu waffle ni bila makan sorang je. 


Kalau jenis tangki kecik, better makan ramai-ramai ataupun bawa kawan tangki besar so dia boleh sumbat kita punya sekali. Quite happy jugak lah makan dekat sini sebab service dia bagus, mesra pelanggan and outlet bersih. 

Maybe lepasni boleh makan dekat sini sebab waffle lain pun nampak macam sedap jugak. Apart from waffle ada lagi menu lain macam pasta dan burger. 

5 comments

  1. price dia okay tak ana? Perghh kalau ain pun 4 slice mmg idok ler nak hbis sensorang haha 2 pun dah mengah kalau waffle biasa

    ReplyDelete
  2. samalah..akak tangki kecik. memang tak mampu nak habiskan sorang-sorang. Tapi nampak macam best dan sedap

    ReplyDelete
  3. Sedapnya nampak waffles aiskrim tu..yummy!

    ReplyDelete

  4. ayo menangkan uang setiap harinya di agen365*com
    WA : +85587781483

    ReplyDelete
  5. Adoi.. sedap betul tengok gambar waffle tu.. Dengan aiskrim coklatnya.. buah-buahannya..

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.