PIXAR Fluffy Festival Fahrenheit88 Bukit Bintang

Friday 22 December 2023


Masa cari hadiah dekat Pavillion, kitorang balik ikut Fahrenheit88 sebab nak masuk Brands Outlet. Bila naik ke Ground Floor terkejut tengok ada pokok Krismas warna ungu. First time tengok pokok krismas warna ungu, penuh dengan hiasan fluffy berwarna pastel. Cantik sangat. 


Dekat sekitar pokok Krismas ungu tu ada ornaments warna ungu metalik, emas dan pink terang. Semua ornaments tu dibungkus dalam kotak besi see-through. Seal dengan ribbon berwarna peach. Kalau ornaments tu digantung dekat pokok Krismas ungu ni lagi cantik rasanya. 



Dah puas belek pokok Krismas tu, bergerak sikit ke depan boleh nampak diorang gantung banyak fluffy things dekat bahagian atas. Happy teruk bila tengok hiasan macam ni. Pastu baru ternampak banner Fluffy Festival dari PIXAR dan Disney sempena Krismas. 




Dari gate depan mall sampai ke ruang tengah tu ada arc Monster Inc characters, I tak tahu nama but they looks awwdorable. Tahun ni all out betul ye Disney buat event, maybe sebab dah cecah 100 years anniversary. 

3 comments

  1. wahh so cute...semua karakter tu CUya dah tengok cerita dia, maklumlah peminat Pixar gak.. hehe

    ReplyDelete
  2. lain dari yang lain sikit kan. Baru meriah

    ReplyDelete
  3. Aduh!! Comelnya.. Syok betul mata memandang..

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.