TREASURE Rap Unit - HyunHaYo Perform G.O.A.T for Seoul FC

Thursday 7 December 2023


Kejayaan demi kejayaan buat rap unit TREASURE yang menggelarkan diri mereka, HyunHaYo buat sementara waktu. Sebelum ni Hyunsuk dipanggil ke Kick Ceremony Seoul FC pada bulan Ogos, kemudian lagu G.O.A.T. digunakan dalam perlawanan semi-akhir bola sepak di mana Korea menentang Uzbekistan sekaligus melayakkan mereka ke perlawanan akhir di Asian Games Finals. 

Kali ni Rap Unit TREASURE dijemput untuk buat persembahan di Seoul World Cup Stadium sebelum perlawanan separuh masa kedua untuk Seoul FC menentang Suwon Samsung. Of course, it is a proud moment for TREASURE and also for TREASURE MAKER. Tapi kelakar lah masa tengok performance diorang sebab kasut Hyunsuk dengan Haruto tercampak sekali masa diorang sepak bola. By the way, Yoshi hot teruk pakai jersey bola dengan undercut hairstyle. Sepak bola pun kencangggg! 



You guys can check the performance here. 


[CHOI HYUNSUK short speech for FC Seoul halftime]

“We will do the greeting. Find your treasure! Hi, we are TREASURE! Its nice to meet you, everyone. I'm feeling grateful to be here after the kick ceremony that happened on the last August and now im feel honor to be in this place again together with some of the members, the rappers which are Yoshi and Haruto. Nice to meet you guys! I would like to say thank you to the people who come to support Seoul FC despite the cold weather right now. Today, the weather is so cold so make sure you wont get caught by the cold. Actually, other than 3 of us, we are consist of 10 members. TREASURE has 10 members. If there is another opportunity in the future, we would like to greet you guys as 10 members and we will have a concert and I will feel thankful if you come and watch our concert. I will feel thankful if you can stay and keep cheering the Seoul FC players till the end. thanks..."










Vlog Seoul FC:


Dalam live Hyunsuk bagitahu HyunHaYo terpaksa pergi ke lapangan terbang sebaik saja habis persembahan sebab TREASURE akan menghadiri MAMA di Jepun. 

Post a Comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.