Baby Doll Raha Kapoor

Tuesday 26 December 2023


Lepas berteka-teki bayangan muka Raha Kapoor, anak sulung kepada Ranbir Kapoor dan Alia Bhatt Kapoor, semalam kedua-dua pelakon terkenal Bollywood ni buat public appearance pertama pada Hari Krismas. 

Setiap tahun Kapoor Khandaan akan berkumpul untuk makan tengahari bersama-sama jadi setiap tahun boleh nampak lah siapa yang datang. Special guest yang join Christmast lunch tahun ni ialah Raha Kapoor. 


Raha baru je celebrate first birthday dia 6 November lepas di rumah Ranbir dan Alia di Vastu, Mumbai. Tapi masa birthday party tu tak ada sesiapa pun yang reveal muka Raha. Tak lama kemudian keluar fake video claim baby tu adalah Raha Kapoor. Sebelum ni pulak ada paparazi yang curi-curi ambil gambar dekat apartment Ranbir-Alia. Daripada ramai yang buat benda merepek, baik expose je kan? 


Geram tengok muka baby Raha sebab comel terukkkkk! First time tengok muka dia teringat Bebo dengan Shammi Kapoor. Mata biru turun dari datuk dia, Rishi Kapoor. So dah boleh imagine lah kalau Bebo ada anak perempuan muka dia macam mana. Gene keturunan Kapoor ni cantik benar. 


Tapi bila tengok gambar dekat bawah ni boleh nampak lah Raha Kapoor ikut muka Alia Bhatt masa kecik. Pipi tembam tu sama even bentuk muka pun sama. 


No wonder lah Ranbir Kapoor dah tak banyak terima tawaran berlakon sebab dia nak sentiasa ada untuk Raha. I mean, considering the fact dia terabai masa membesar, boleh faham lah kenapa dia nak ubah situasi tu untuk Raha. Masa tengok video Raha melekat dengan Ranbir tak nak lepas langsung, teringat video Ranbir masa kecik manja dengan datuk dia, Raj Kapoor. 

'I think now.. anything you do or anything I do will always be is to make her proud. And to make her happy.  Even when I was coming here, I would dress up and I was going to say bye at her and she was looking at me and I was like going away as I want, everybody's at home be like see how's nice mama is looking. I'm waiting for her to he give me that smile so I could go leave the home. So it's all for a little approval from her and that smile.' - Alia Bhatt

Anyway, semoga makin banyak gambar Raha lepas ni. Nak tengok interaction Raha dengan Taimur dan Jeh pulak. 

4 comments

  1. subhanallah..comei sungguh baby Raha..mata tu wow sgt kan

    ReplyDelete
  2. Comelnya baby raha.. Kesilapan masa lalu dijadikan pandua semoga baby raha membesar dengan sihat disamping orang tuanya..

    ReplyDelete
  3. uih mata dia cantiknya. keturunan memang elok, cucu mestilah cantik eh

    ReplyDelete
  4. dapat gen gen lawa ni mmg untung...
    kejap je dah setahun...rs mcm baru je dgr berita alia tu pregnant...

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.