Wear Green for Palestine Day

Sunday 26 November 2023

Sepatutnya 15hb November tu ada grooming contest tapi terpaksa ditangguhkan untuk join solidariti untuk Palestin. Semua warga RRM perlu pakai baju berwarna hijau untuk kempen Wear Green for Palestine. 


Tak ada masalah pun nak pakai baju berona hijau ni sebab dalam wardrobe ada banyak. Tapi tu lah, hijau pun ada banyak jenis sebab tak bagitahu spesifik kan hijau apa. Tengok gambar segala jenis hijau ada - hijau pucuk pisang, hijau pekat, hijau zaitun etc



Tak sempat nak masuk dalam gambar RRM sebab terpaksa berkejar ke SSM untuk selesaikan kerja dekat sana. Masa dekat SSM pun nampak ramai juga yang pakai warna hijau. Balik dari SSM baru dapat join yang lain buat TikTok sebab dalam meeting dah kena tanya mana video baru untuk social media posting. 





Jangan tanya apa hasil video Tik Tok ni sebab tak tengok pun final result. Entah kejadiannya elok entah tidak, whichever it is kita redho je lah. Balik dari SSM, buat video tik Tok lepastu sambung buat kerja walaupun dah pukul 6 lebih masa tu. Surprisingly yang lain pun tak balik lagi sebab sibuk dengan kerja tertunggak. 





Kejadian yang aneh jugak lah berlaku di RRM sebab selalunya jam 6 petang tepat semuanya dah balik. 

1 comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.