Ram Reza & Muhammad x UIA Career Fair

Thursday 2 November 2023

Kali kedua untuk tahun ni Ram Reza & Muhammad dapat slot untuk career fair dan kali ni di Universiti Islam Antabangsa Malanysia di Gombak. Kalau ikutkan pertalian RRM dengan UIA ni agak kuat lah sebab ramai partners, lawyers dengan chambees ramai dari universiti ni. 


Kalau terlibat dalam career fair ni Kak Nurul sebagai HR lah yang in charge. Props, bunting, company profile, booklet, business card dan goodies semuanya Kak Nurul yang sediakan. Ms Tasya dengan Yun assist dan join pada hari kejadian. 

Bunyi macam kesian kan, Kak Nurul yang prepare semua benda but to be honest kitorang tak tahu pun ada career fair ni. Tup tup dalam meeting Kak Nurul bagitahu dia akan pergi ke UIA. Career Fair sebelum ni beria, siap ada yang bergilir shift untuk jaga booth. 


Mungkin sebab Kak Nurul expect booth akan sendu macam sebelum ni, so dia pun pergi dengan relax dan santai je lah. Tup tup ramai pulak yang datang sampai kena call En. Hazman datang backup. Berbeza lah sambutan dengan event sebelum ni. Ramai sangat nak attend sampai tak menang tangan, tak sempat nak lunch, tak sempat duduk pun. 


Ni je gambar yang sempat ambil dekat Career Fair UIA 2023 ni sampai nak buat video untuk TikTok pun tak sempat. Kitorang assume mungkin sebab booth ni buat dekat Fakulti Undang-Undang jadi ramai yang datang jenguk sebab nak tahu lebih lagi pasal chambering dan peluang pekerjaan di firma. Booth RRM jadi tumpuan juga sebab firma RRM ada banyak department - Civil, Corporate, Conveyancing, Company Secretary, Syariah, Patent & Trademark. Lagi satu sebab goodies bag kitorang cantik. Thanks to Hanako Personalized Craft for that! 💖💖💖😊😛


Anyway it's a great experience for RRM. Thanks for the opportunity from UIA. Terima kasih juga kepada students UIA yang singgah ke booth RRM. Semoga dapat manfaat dari perkongsian kami. All the best and till me meet again!

Post a Comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.