Add New Album Flashback iKON In My Album Collection!

Saturday 18 June 2022

Memandangkan konsert iKON bakal menjelma, kucar-kacir lah belek pasar iKON dekat Twitter untuk beli album Flashback yang baru keluar bulan Mei 2022. Dah malas nak beli album dekat Korea melalui Shopee sebab takut nanti tak dapat photocard DK. Nasib lah I minat DK jadi bersepah photocard dia dijual dengan harga murah. 

Belek punya belek ternampak lah @jeeranika jual photocard DK dengan polaroid iKON. I pun DM dia untuk beli sebab takut nanti melepas. Nasib baik semua ada lagi lepastu dia tanya nak tak beli album sekali. Awal tu I refused walaupun harga album RM15 je sebab dia jual versi merah ni dengan sticker Bobby. Versi hijau pula ada sticker DK. 

I cakap nak beli versi merah kalau dia bagi sticker DK. Tak sangka pulak dia okay je. Maybe sebab nak habiskan stok kot. 


Lepas siap transfer dan isi details untuk penghantaran melalui kurier, tak ambil masa yang lama pun untuk sampai ke tangan dengan selamatnya. Album Flashback ni bersaiz besar, macam album iDECIDE yang I beli sebelum ni. Puas hati lah kalau saiz besar ni sebab dari jauh boleh nampak dekat rak display tu hehe


Dalam album tu ada CD, buku lirik, photobook, poskad dengan sticker DK yang gedabak. Berbaloi lah beli sebab I dapat merchandise DK instead of random sticker. Poskad DK paling cantik sebab hairstyle dia panjang lepastu blonde. Member lain pun cantik jugak tapi DK paaaling cantik lah hihi 


Disebabkan I beli banyak items, @jeeranika bagi lagi dua free polaroid Jay dengan iKON, satu photocard iKON masa KCONTACT tahun lepas dengan freebies cute cards gambar setiap member. Comel sangat! 



Happy betul bila dapat banyak photocard dengan freebies ni sebab I tak banyak pun kumpul photocard. Bila dah ada macam ni kena pergi IKEA lah cari para baru untuk deco dan display. Yeayyy!

1 comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.