Lirik Lagu | Sama Seperti Dulu - Hael Husaini

Monday 13 June 2022


Lagu balada karya terbaru Hael mungkin tak lah menyengat macam single Hari Ini, Haram, Hujan dan yang lain tapi chorus dia melekat juga lah dalam kepala. Lirik lagu dia simple dan berulang tanpa high note pun kecuali pada bahagian chorus sebelum outro tu untuk tambahkan mood dramatik. 

Suka tengok music video lagu Sama Seperti Dulu. Chemistry dia dengan Amelia antara kekuatan utama selain visual yang menggunakan filter vintage dan berkonsepkan aesthetic. Hael kata senang sangat nak bekerja dengan Amelia masa shooting music video ni. Amelia pun have fun, tak rasa macam tengah bekerja pun so no wonder lah music video dia terhasil cantik sebab cast masing-masing selesa dengan watak masing-masing. 


LIRIK LAGU SAMA SEPERTI DULU

Penyanyi: Hael Husaini
Komposer : Hael Husaini & Iqie Hugh
Lirik: Hael Husaini
Studio: Rocketfuel Entertainment Sdn. Bhd.


(Verse 1)
Pernah tak jauh berfikir
Berarah tak tahu mana
Yang benar ataupun salah

Mungkin kita terlalu muda
Bersama melawan dunia
Bodohnya

(Pre-Chorus)
Dan kini engkau tahu
Tiada yang lebih mengerti lelah mu
Selain diriku

(Chorus)
Temani diri mu
Selagi ku mampu
Temani mu sampai ke hujung waktu
Temani diri mu
Hingga kelabu mata ku

Tetap aku kan setia bersama mu
Masih ku cinta kau sama seperti dulu

(Verse2)
Sayang seharus kau tahu
Tak salah merasa salah
Kita manusia

(Bridge)
Temani, temani temani mu
Temani, selamanya

Post a Comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.