Kedai Anime De FigureLab MyTown Penuh Dengan Koleksi Menarik

Monday 6 June 2022

Baru je happy dapat jumpa beberapa cosplay dalam tren, lepas habis makan dekat Food Empire ternampak pula kedai yang penuh dengan merchandise anime. Dekat bahagian belah kanan kedai pun dah ada patung Luffy One Piece bersaiz besar. Makin excited lah adik tengok sampai berlari masuk dalam kedai. Rasa macam nak beli harness je untuk budak ni T.T




Harga barang dekat sini tak pasti lah harga standard ataupun mahal sikit dari biasa sebab kalau dah set up kedai mesti lah kena markup sebab nak bayar utilities. Yang pastinya standee yang adik I beli jauh lebih murah kalau borong dekat Shopee. Kalau adik lelaki yang datang sini mesti dia excited teruk tengok Gundam bersepah dekat sini. 

De FigureLab ni ada stor dekat MyTown je kalau dekat area Kuala Lumpur dan 3 lagi cawangan di Johor Bahru. Dekat sini boleh juga buat pre order untuk figura yang diingini selain dari beli yang original di kedai. Kena rajin belek Instagram diorang lah untuk tahu latest update dan activities. 




Uniknya dalam De FigureLab ni selain dari figura, plushies, keychain dan merchandise lain, ada banyak poster untuk setiap watak dari pelbagai siri anime ditampal di bahagian dinding kedai. Adik lah yang terpaling excited bila nampak semua watak Genshin Impact dengan One Piece. 


I layan One Piece pun kadang-kadang je kalau diorang bukak time waktu makan. I kenal Luffy je lah pun sebab watak utama. Yang beratus yang lain tu jangan tanya lah, mana nak kenal pun. Zaman I layan Dragon Ball, Slam Dunk dengan Sailormoon je. Dalam Naruto pun kenal Naruto dengan Sasuke je. 


Sekarang pun baru start layan Dr. Stone dengan Spy x Family. Tak lama nanti ada lah tu cosplay keluarga Forger pulak sebab siri anime tu tengah famous sekarang even Hakken dah start cosplay watak Lloid Forger. 

Post a Comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.