Wonda Coffee Sarawak Edition

Sunday 23 August 2020



Sebelum ni ada nampak 7E jual Wonda Coffee Sarawak Edition coffee ni. Since 7E buat promo murahkan harga dia, I pun saja la nak try walaupun I rasa macam tak perlu try je sebab I bukan jenis suka kopi yang pahit. 

'Full Bodied with Slight BITTERNESS'
Should have took that hint instead tapi tak la menyesal try sebab at least I berjaya cuba benda baru.


Sarawak Coffee ni dikeluarkan oleh Wonda Coffee bersempena dengan Hari Malaysia dan memandangkan Hari Merdeka dan Hari Malaysia pun dah dekat, diorang start promote balik lah kopi susu ni. 


I tak tahu lah kopi favorite Sarawak memang pahit macam ni ataupun Wonda Coffee yang sengaja cari kopi lain supaya jadi signature orang Sarawak. I mean dalam banyak-banyak kopi yang orang Sarawak suka, dia ambil yang pahit supaya ada signature taste. Faham tak? 

I baca entry kak Sunnah pun dia kata kopi ni pahit haha but okay je kalau minum sejuk-sejuk cuma kena one shot lah sebab bila dah lalu dekat tekak pastu jadi pahit mula lah lidah tak mau dah minum. First and last minum haha btw I suka corak dan design dekat tin Wonda Coffee Sarawak Edition ni. Cantik dan berseni sangat!

1 comment

  1. i ada problem dgn wonda coffee ni.. klu minum ja..automatic mengantuk.. i pun tatau kenapa...

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.