Alina Rai - Katrina Kaif's Doppelganger

Monday 23 September 2019

Sebelum ni kecoh bila ada muka seiras dengan Anushka Sharma, Jacqueline Fernandez dan Priyanka Chopra. Kali ni terjumpa pula kembar seiras Katrina Kaif, Alina Rai.

Image result for alina rai

Muka Alina memang seiras sangat dengan Katrina Kaif yang sekarang. Alina famous dengan video TikTok dan ceburi bidang modelling. Alina akan debut dalam movie Lucknow Junction tahun depan. 

Di bawah ni ada beberapa gambar dari IG Alina sendiri yang lebih seakan sama dengan Katrina Kaif. Tbh tak semua gambar Alina mirip dengan Kat. Bila dia apply solekan tebal je boleh nampak persamaan tu. Bila dia up video boleh nampak perbezaan yang agak ketara. 

Boleh jadi dia ada buat surgery sebab muka dia berubah. Walaupun dia deny muka dia dengan Kat seiras even keluarga dan kawan-kawan dia tak pernah bagitahu persamaan tu pun. Statement ni agak far stretched lah sebab Kat dah famous dari tahun 2010 sampai sekarang. 

Dekat IG Alina sendiri banyak percubaan untuk recreated Katrina's looks dalam photoshoot dan movie ataupun events so untuk Alina kata dia tak nampak persamaan tu agak kelakar. Dia taknak dikenali sebagai kembar Katrina Kaif then stop copy Kat. Mudah je sebenarnya. 

But hey, let just appreciate the 'beauty and talent' of Alina Rai. 

Image







Image result for alina rai

Image result for alina rai

16 comments

  1. Rabia fans katrina kaif..suka tgk dia berlakon drama dhoom..dahlah cantik and bijak

    ReplyDelete
  2. Ha ha la. Selalu confius. Muka seiras sangat.

    ReplyDelete
  3. Wow...she looks exactly like katrina kaif. I can't even differentiate who is who in those pictures.

    ReplyDelete
  4. Hampir seiras sangat ni. Dua-dua pun rambut panjang. Kalau Yaya memang tak kenal mana satu orang empunya nama haha

    ReplyDelete
  5. Serupa sgt!
    Aduhai...
    Boleh tersilap :-)

    Yes. x nak disamakan, stop berlgak sama, kan.
    Then ok la.

    ReplyDelete
  6. A'a laa sangat2 seiras muka mereka..katrina kaif tu selalu laa tgk cerita dia berlakon..Alina Rai tu belom pasti yg mana satu

    ReplyDelete
  7. Kembar kot, hehe. Kekadang paparazi ini pandai buat kerja . Walhal tidak mengena pun hehe

    ReplyDelete
  8. Both of them looks the same. Never notice that and thanks for sharing.

    ReplyDelete
  9. sebiji kau ! mek ingat katrina dah tadi. macam tak dapat bezakan sangat muka dua orang ni. pelanduk dua serupa seolah kembar seiras gitu.

    ReplyDelete
  10. wow memang sama la... sampai tak dapat nak bezakan... dua-dua pun cantik

    ReplyDelete
  11. Memnag sebinik la muka diorang. Mungkjn bila dia tak mengenakan sekan yang tebal muka diorang tak sama. Kadang kadang famtor mekap ni buat muka dia sebijik macam Katrina Kaif kan

    ReplyDelete
  12. Memang sebijik la rupa depa berdua.
    Rajin ye Farhana buat research hehe... big fan nie... adakah kipas susah mati? gitew

    ReplyDelete
  13. Hahaha maaf sgt tak kenal dua orang ni. Tapi tak dinafikan muka dorang ada juga sama. Tapi part solek tebal utk nampak sama tu mcm ada poyo sikit hahahaha. Taknak mengaku tp try hard nak nampak sama. Mcm mana tuu

    ReplyDelete
  14. haa'aah la... memang pelanduk dua serupa... sekali imbas memang tak akan perasan yang emreka adalah dua orang yang berbeza... kena letak sebelah-menyebelah ni baru ternganga semua orang... hehehehe...

    ReplyDelete
  15. Memang sama. Cantek sangat. Suka dengan bentuk muka dia..kalau nak buat movie yg perku watak
    kembar mmg boleh amik dia ni heeh

    ReplyDelete
  16. Nampak macam dia ada ubah struktur wajah dia untuk nampak sama dengan katrina.. Tapi macam Farhana cakaplah.. kalau tak nak disamakan, jangan bagi nampak sama..

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.