Aleesya Bundle Teluk Intan

Sunday 13 August 2023


Masa jalan melenggang nak pergi ke kereta lepas habis lepak dekat Starbucks Teluk Intan, ternampak pulak kedai bundle ni. Apa lagi, tolak pintu masuk dalam lah sebab kedai dia nampak cantik. Tak macam kedai bundle lain yang nampak suram kusam tu. Not all lah but you know what I mean what you know what I mean....

Dekat Aleesya Bundle ni ada banyak pilihan, ada baju denim, jaket denim, seluar panjang, seluar vintage, seluar jeans, dress, top, shirt, tudung, skirt, maxi dress, knit dress, blazer dan banyak lagi. Yang pastinya tak ada kasut. 



Kebanyakan pakaian dekat sini dalam range harga RM8 hingga RM10 sebab banyak pakaian dari label berjenama. Kain pun tak bau hapak dan dalam keadaan baik. Baik tu maksudnya lamberttttt lagi nak lusuh. Tolak sebab memang sebab tak nak pakai dah. 

Untuk pakaian dari material denim je harga slightly higher tapi kalau belek bahagian denim dress memang susah nak buat pilihan. Adik I pun berapa kali ambil pastu letak balik sebab cantik untuk tidak ambil tapi tak ada duit kalau ambil. Duit poket dia mak I pegang so tak boleh sembarangan beli barang. Boleh je nak belikan tapi momen dia resah gelisah tu bukan selalu boleh nampak jadi kita torture dulu baru bayarkan hshshs





Ikutkan nafsu nak singgah kejap je dekat Aleesya Bundle ni tapi terstay lama pulak sebab dekat sini ada banyak juga pakaian plus size. Dari tak nak beli apa jadi ragu-ragu pula buat pilihan. Aleesya Bundle ni membantu juga untuk kita pilih baju mana sebab ada fitting room jadi tak ada masalah saiz tak ngam. 


Lepas buat pertimbangan waras maka muncul lah sesi pembayaran. Tak ada masalah pun nak bayar dekat sini sebab ada cashless payment. Dia yang jadi masalah, duit siapa yang nak hulur. 


I had a great time shopping dekat Aleesya Bundle cuma rasa tak syok dengan staff service dia. Dari awal sampai habis tak mesra pelanggan. Dari hujung mata pun dah boleh nampak muncung tu. Tak tau apa salah kitorang, sebab lama pilih baju ke atau sebab kitorang bukan target customer? Dah keluar dari Aleesya Bundle baru perasan yang kedai bundle ni untuk preggy mom and babies. 

3 comments

  1. tq tq share.. cantik-cantik nampaknya.. kalau bawa anak-anak, best nie..

    ReplyDelete
  2. mcm menariks je... la, kalau bukan preggie or x de baby, takkan la x leh masuk. x suka betul kalau staff x friendly mcm tu..

    ReplyDelete
  3. Bersih kedai bundle dia ek...bagus kalau yang xde bau..akak ada gak masuk cari kasut hiking kat area Seremban and melaka..tapi x tahan baunya..kalau pi sana nanti bleh singgah la..denim tu nampak menarik

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.