Raikan Hari Kebangsaan bersama Jualan Go Gemilang Go Shop!

Wednesday 16 August 2023

Raikan Hari Kebangsaan bersama Jualan Go Gemilang Go Shop! | Dapatkan baucar diskaun eksklusif dan penghantaran percuma ke seluruh negara

Raikan Hari Kebangsaan pada tahun ini bersama Go Shop, dengan baucar diskaun sehingga RM66 melalui ‘Go Gemilang Sale’ sehingga 30 September 2023. Para pelanggan boleh menggunakan kod ‘GGS6’ untuk mendapatkan diskaun 6% tanpa perbelanjaan minimum atau kod ‘GGS66’ untuk mendapatkan diskaun sebanyak RM66. Selain itu, para pelanggan turut dapat menikmati penghantaran PERCUMA** ke seluruh negara termasuk Sabah & Sarawak mulai 8 Ogos hingga 30 September 2023.

Hadiahkan barangan wajibada kepada keluarga dan rakan-rakan anda pada Hari Kebangsaan ini daripada barangan elektronik dan peralatan dapur sehingga produk kecantikan & fesyen serta peralatan rumah termasuk:

  • Gadget terhangat: Samsung Galaxy Z Flip 4 & TV LED Pintar 4K UHD 60 inchi, Penapis Udara UV Primada dan banyak lagi.
  • Keperluan rumah dan kediaman: Set Peralatan Makan Elegant Melamine Easiware, Set Tuala Coral Velvet Muzy dan banyak lagi.
  • Fesyen & Kecantikan: Primer Muka Emas 24K Chriszen X Teyn Athirah, Jam Tangan Gelang Kristal Olevs Ellie, Bundle Penjagaan Pemutihan Pelembap Chriszen dan banyak lagi.
  • Untuk kesihatan yang lebih baik: Multivitamin & Mineral Vitahealth, Sarang Burung FGWalet dengan buah Ara dan banyak lagi.

Di samping itu, para pelanggan juga boleh mendapatkan tawaran terhangat dengan “#MY6EST6UY Live Show” pada setiap Selasa, Khamis dan Jumaat di Astro saluran 118 pada pukul 11 ​​pagi atau saluran 303 pada pukul 12 malam. Selain itu, program ‘Demi Negaraku’ akan menunjukkan barangan dan bundle kami yang bernilai hebat yang boleh diperoleh sempena Hari Kebangsaan ini dalam masa yang terhad. Saksikan rancangan ini pada setiap hari di Astro saluran 100, jam 8 pagi hingga 9 pagi yang akan berakhir pada 18 September 2023.

Untuk maklumat lanjut, layari www.goshop.com.my atau muat turun aplikasi Go Shop dari Google Play dan Apple App Store.

***********************************

* Baucar diskaun 6% ‘GGS6’ sah sehingga 21 Ogos 2023 dan baucar diskaun RM66 ‘GGS66’ sah untuk pesanan dengan min. perbelanjaan RM550 sahaja (sehingga 30 September).

**Untuk tempahan dalam Malaysia Timur, hanya pesanan dengan min. perbelanjaan RM250 adalah sah untuk penghantaran percuma dengan kod ‘GGSFREEDEL’.

3 comments

  1. ibu MA suka gak beli brg2 kat go shop ni..not bad la kualiti nya

    ReplyDelete
  2. bestnya ada promosi hari merdeka

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.