Having Fun Celebrating Newlyweds, Ayuni & Faiq

Thursday 24 August 2023

50 kali tengok gambar-gambar dekat wedding Ayuni & Faiq, 50 kali lah happy sebab wedding venue di Lantera, Cahaya SPK ni cantik sangat. Dari pintu depan sampai lah ke pelamin penuh dengan bunga berwarna pastel. Macam mana selalu nampak wedding venue dalam Pinterest, macam tu la jugak wedding theme Ayuni ni. 

Dari bulan lepas lagi kitorang dah buat RSVP untuk datang ke majlis Ayuni sebab jemputan dia terhad sebab tu kena confirmkan awal. Patutnya Ain datang sekali tapi tak dapat sebab anak dia sakit mata jadi kitorang berenam je lah yang jadi wakil untuk tempat sekerja Ayuni. 




Ayuni dah bagitahu awal-awal yang ketibaan pengantin jam 12.30 tengahari jadi kitorang decide untuk datang jam 12 tengahari. Tapi sebab datang masa peak hour, nak park kereta jadi susah sebab tak ada spot kosong. Nasib baik ada RELA yang jaga, boleh lah tutup mata park dekat belakang pondok jaga. Sampai je terus makan sebab plan asal tak nak stay lama pun. Lepas bergambar dengan pengantin terus balik lah sebab majlisnya hari Ahad. 

Tak banyak pun makanan disediakan untuk wedding ni, mungkin sebab jemputan terhad. Makan nasi minyak sepinggan pun dah kenyang. Sementara tunggu pengantin masuk ke dewan, sempat lah bergambar dekat meja sebab spot tu pun dah cantik. 







Seat kitorang tak jauh pun dengan pelamin, selang satu meja makan je jadi boleh lah nampak seri pengantin tu. Ayuni cantik sangat walaupun minimal makeup. Sepanjang majlis tu senyum ayu dari awal sampai habis. Lepas upacara salam dan renjis dari kedua belah keluarga, bergambar dengan keluarga lepastu bergambar dengan tetamu pula. 





Konon je lah cakap nak lepak kejap sudahnya sampai pukul 3 pun kitorang ada dekat sini lagi. Sebab bukan selalu dapat jumpa Liyana tibehhhh. Sebab tempat ni cantik, penuh galeri dengan gambar je. Storage hp dah nak penuh tapi 200 keping gambar berjaya diambil. Tak lama lepastu sesi potong kek lepastu kitorang makan kek pulak. 


Lepas habis makan kek, bergambar lagi hshs. Tak sangka tudung I behave sampai habis majlis. 














Sebelum balik tu dapat goodies dengan bunga telur dari family Ayuni. Biskut dia sedap, bunga telur pun cantik. Semua lah cantik dekat wedding ni. Happy betul dapat datang spend time dengan member dekat tempat berbunga macam ni. Priceless moment. 

1 comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.