Raikan Pesta Kaamatan dengan Saluran Korea dan Kanak-Kanak PERCUMA di Astro

Thursday 18 May 2023

Dalam meraikan musim perayaan Pesta Kaamatan dengan pengunjungan daripada keluarga, sanak-saudara dan rakan-rakan terdekat, sajikan juga pelbagai hiburan dan sukan secara langsung daripada Astro kepada mereka. Para pelanggan baharu Astro yang mendaftar ke Pek Primary pada harga RM59.99/sebulan* sekarang akan dapat menikmati tambahan saluran Kanak-kanak dan Korea PERCUMA selama satu (1) tahun seperti tvN, Cartoon Network, Nickelodeon, CBeebies dan Dreamworks serta pemasangan Box secara PERCUMA bernilai RM99** dengan jumlah penjimatan sehingga RM338!

Pada musim perayaan ini, penonton boleh menikmati rancangan tempatan seperti pertandingan realiti nyanyian Big Stage 5, siri komedi Scammer Geng Marhaban, SHARP Travel with Mommy yang dibintangi pengacara TV popular, Jason Yeoh dan juruhebah MY FM, Jack Lim, dan siri rancangan permainan komedi Mega Spontan 2023 (tayangan perdana 19 Mei).

Nikmati Lebih banyak rancangan dengan saluran PERCUMA! Dengan tawaran istimewa ini, para pelanggan juga akan dapat menikmati lebih banyak rancangan Korea dan Kanak-kanak bersama orang tersayang seperti K-Drama komedi romantik Oh Youngsim di K-Plus, drama pembalasan dendam Delightfully Deceitful (tayangan perdana 30 Mei) lakonan Chun Woo-hee, Kim Dong-wook dan Yoon Park di tvN, kartun edutainment muzik animasi 3D Didi and Friends, Spongebob Squarepants kegemaran semua rakyat Malaysia dan Kamen Rider Revice.

Sesi bertemu peminat di Suria Sabah Mall pada 27 & 28 May

Untuk memeriahkan lagi sambutan perayaan ini, kami turut membawa watak popular daripada Didi and Friends serta juruhebah radio ERA Sabah seperti Addnan, Keewon dan Skye Judith bersama Shar, Arka dan Caleb dari Hitz Sabah untuk bertemu para peminat dan pelanggan di Suria Sabah Mall pada 27 & 28 Mei 2023. Selain itu, para pelanggan juga boleh mengunjungi kiosk premium Astro untuk mendapatkan pengalaman baharu Astro dengan menguji Ultra/Ulti Box kami serta menerima barangan Astro eksklusif.

Pengalaman penstriman terhebat dengan ciri Box terbaharu kami Dengan Box Astro terkini, para pelanggan dapat menikmati ciri-ciri seperti Play from Start, lebih 110,000 Videos on Demand dan Cloud Recording. Lebih menarik lagi, para pelanggan yang memilihBox Plug & Play boleh menikmati Astro dengan pemasangan sendiri yang mudah dan menstrim menggunakan internet untuk menonton Astro tanpa sebarang gangguan. Aplikasi mudah alih Astro GO turut memberi kenikmatan menstrim rancangan-rancangan kegemaran para pelanggan Astro secara on-the-go di mana-mana sahaja, pada bila-bila masa.

Para pelanggan yang berminat untuk melanggan Pek Primary boleh menghubungi ejen Astro kami di talian 012-878 3870 (Sabah) atau 017-722 9835 (Sarawak).

3 comments

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.