Go Shop Spreads Harvest Festival Cheer with FREE SHIPPING to East Malaysia

Thursday 25 May 2023

Go Shop, platform beli-belah barangan rumah dan e-dagangMalaysia memeriahkan sambutan perayaan Pesta Menuai dengan PENGHANTARAN PERCUMA untuk semua pesanan kepada pelanggan di Sabah dan Sarawak sehingga 7 Jun 2023 sempena sambutan Hari Gawai dan Tadau Kaamatan. Para pelanggan juga boleh menikmati diskaun sehingga RM60 untuk pembelian tanpa had dengan kod promosi Hari Ibu Bapa seperti LOVE12, LOVE35 atau LOVE60, menjadikan tempoh cuti ini musim yang sesuai untuk menghadiahkan orang tersayang.

Nantikan katalog produk yang pelbagai di Go Shop ketika anda ke kampung halaman untuk menyambut perayaan menuai yang akan digemari oleh semua ahli keluarga termasuk bagasi & aksesori, fesyen lelaki dan wanita, perkakas rumah, produk kesihatan & kesejahteraan, makanan & barangan runcit serta banyak lagi.

  • Serlahkan dapur anda dengan: Set Kuali Twinz Aurasia, Penggoreng Udara 3.8L Russel Taylors, Pengadun 4L La gourmet dan banyak lagi.
  • Tingkatkan rutin penjagaan diri anda dengan: Tonik Hati Livrin 300 Thomson, Diamond Kolagen Kinohimitsu, Sarang Burung FG Walet dan banyak lagi.
  • Warnai almari pakaian anda dengan: Beg tangan, baju polo dan dompet daripada Lancaster Polo, bagasi premium daripada Urbanlite dan banyak lagi.

Untuk mengetahui semua barangan terkini dan terhangat, para pelanggan boleh menonton Go Shop dalam Bahasa Malaysia di TV Sarawak (TVS) saluran 122, setiap Isnin hingga Jumaat dari jam 3:00 petang – 4:00 petang. Sebagai alternatif, untuk melihat lebih banyak tawaran menarik melalui Go Shop di Astro, anda juga boleh menonton saluran 118 dan saluran 111 dalam Bahasa Malaysia, dan saluran 303 dalam Bahasa Mandarin.

Untuk maklumat lanjut, layari www.goshop.com.my atau muat turun aplikasi Go Shop di Google Play dan App Store.

1 comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.