Astro menawarkan lebih banyak hiburan premium Asia dengan penambahan WeTV

Thursday 25 May 2023

Dalam mempercepatkan strategi pengagretan platform OTT, Astro dengan berbesar hati membawa WeTV, perkhidmatan penstriman terbesar teknologi China oleh Tencent menerusi Ultra Box. WeTV menawarkan kandungan berkualiti tinggi termasuk siri dan filem Cina, Korea, Jepun, Asia Tenggara dan Malaysia kepada para peminat hiburan Asia merentasi serantau ini.

Mulai hari ini, para pelanggan Astro akan dapat mengakses semua hiburan hebat yang mereka inginkan dengan penambahan WeTV VIP ke langganan mereka melalui Astro dengan nilai terbaik hanya RM10.50/sebulan (RRP: RM11.90). Dengan menggunakan WeTV VIP, para pelanggan boleh menstrim pelbagai rancangan di Ultra Box, wetv.vip serta aplikasi mudah alih WeTV mereka. WeTV VIP memberi akses dengan lebih awal kepada para pelanggan untuk menikmati kandungan terhangat dan eksklusif, keupayaan untuk melangkau iklan bagi pengalaman penstriman yang lebih lancar serta menonton rancangan kegemaran anda pada dua peranti berbeza pada masa yang sama.

WeTV menawarkan pelbagai kandungan premium Asia yang boleh dinikmati para peminat seperti drama Cina Prosecution Elite (akan datang) dibintangi Dilraba Dilmurat, Tong Dawei, Gao Xin dan You Jingru, drama The Love You Give Me, sebuah adaptasi novel popular oleh Shi Ding Rou, siri aksi- romantik Love of Replica dan romantik fantasi Lost You Forever (akan datang); siri web indonesia Layangan Putus dan drama romantik Antares 1 & 2; serta banyak kandungan aksi fantasi Donghua (anime Cina) termasuk Soul Land, Swallowed Star, Perfect World dan Throne of Seal.

Kerjasama antara Astro dan WeTV menandakan inilah aplikasi penstriman premium yang ke-11 menyertai Astro termasuk BBC Player, beIN SPORTS CONNECT, Disney+ Hotstar, HBO GO, iQIYI, Netflix, TVBAnywhere+, Viu, WeTV dan ZEE5, selain daripada aplikasi Astro GO yang merupakan percuma kepada semua pelanggan. Dengan penyertaan lebih banyak perkhidmatan OTT, para pelanggan boleh mendapatkan pengalaman penstriman yang canggih dengan lebih banyak aplikasi yang bakal menjadi sebahagian daripada platform kami tidak lama lagi.

Kemas Kini Baharu untuk Pengalaman Astro yang Lancar

Astro juga telah melancarkan beberapa kemas kini baharu yang menakjubkan merentasi seluruh platformnya termasuk antara muka yang dikemas kini untuk memudahkan para pelanggan mengakses episod baharu serta mendapatkan maklumat tentang rancangan-rancangan kegemaran mereka. Selain itu, para pelanggan juga kini berupaya untuk menutup Skrin Pemilihan Profil mengikut kesukaan mereka serta melaraskan masa auto-standby di Ultra/Ulti Box. Mereka juga turut boleh mengakses aplikasi Astro GO dengan lancar melalui kod QR pada saluran 200 untuk menikmati Astro ketika dalam perjalanan.

Jaminan Wang Dikembalikan untuk Pelanggan Baharu Astro

Jadi salah seorang daripada 1,000 pelanggan baharu pertama yang mendaftar pek TV terpilih dengan Plug & Play Box terbaharu untuk melayakkan diri dalam Kempen Jaminan Wang Dikembalikan* yang menjamin bayaran balik deposit sepenuhnya dan tiada yuran penamatan awal jika anda mahu menamatkan perkhidmatan dalam masa 30 hari. Untuk maklumat lanjut, sila layari www.astro.com.my/lovein30days.

Para pelanggan yang berminat boleh melanggan ke WeTV dengan melayari www.astro.com.my/WeTV untuk penjimatan yang lebih baik dan mengakses aplikasi pada Ultra Box mereka untuk menikmati kandungan-kandungan Asia di TV skrin mereka.

1 comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.