PG MALL COUNTDOWN SALE | TIK TOK TIK TOK

Thursday 31 December 2020

Hari terakhir untuk tahun yang penuh kejutan bakal berakhir dalam beberapa jam sahaja lagi. Ingat lagi tak hujung tahun ada Year End Sale? Masa ni lah nak borong sakan untuk tahun depan. Tahun baru, azam baru, semangat baru, barang pun kena lah baru. Penting tau untuk boost self-confidence kita dan lahirkan aura positif supaya misi kita tercapai. 

Sebab tu platform e-dagang PG Mall come up dengan Countdown Sales untuk sama-sama meraikan kehangatan tahun 2021! PG Mall yang ditubuhkan sejak tahun 2017 juga merupakan  platform e-dagang tempatan yang pertama di Malaysia. Tambahan pula, PG Mall berada di kedudukan TOP 3 dalam Iprice insight.

 

Sesuai dengan alternatif platform e-dagang Top 3 di Malaysia, kemudahan pembayaran secara online termasuklah e-wallet adalah kelebihan yang disediakan oleh PG Mall kepada para pengguna. Pilih je nak bayar melalui apps yang mana, semua ada. Tak payah nak perning kepala dah. 

 

Countdown Sales bermula dari 25 Disember hingga 1 Januari 2021dan tawaran serendah RM1 sahaja dengan free shipping bernilai RM30! Barangan yang available dalam Countdown Sale PG Mall ni adalah barangan keperluan rumah, barangan runcit, bayi dan kanak-kanak, kesihatan dan kecantikan, automotif dan sukan, perkakas elektronik dan juga fesyen. 

 

Cara untuk dapatkan tawaran hebat ni mudah sangat, cuma perlu klik Redeem Coupon Code : COUNTI di website PG Mall. Macam I sendiri nak beli beberapa barang yang available dekat Countdown Sale PG Mall, antaranya : 

1. Coleman Walker Bagpack

 

Untuk tahun 2021 ni rasa macam nak more to hiking dan lebih dekat dengan nature. Sebab tu nak cari bagpack yang tahan lasak macam bagpack dari Coleman ni. 

Store : https://pgmall.my/Coleman-OS 

Coupon Code : COLE10OFF


2. Montbell Supportec Light Tights 

 

Bila hiking ataupun camping syok kalau pakai seluar yang selesa dan serap air macam Montbell Supportec Light Tight Women’s Black ni. Bukan untuk hiking je, even masa yoga session, Zumba ataupun kardio workout pun boleh guna. 

Store : https://pgmall.my/Montbell-OS

Coupon Code : MON10OFF


3. Aik Cheong White Coffee Hazelnut

 

Kopi perisa hazelnut tengah jadi kegilaan sekarang. Kadang tu sampai out of stock bila nak pergi beli barang dapur. Nasib baik dekat PG Mall ni available especially masa Countdown Sales. Lucky for me boleh beli dekat sini. Lepas habis workout session, tenangkan diri dengan kopi hazelnut. Nyum!

Store : https://pgmall.my/seller_store_product/AIK-CHEONG-COFFEE-ROASTER-SDN-BHD 

Coupon Code : CHEONG

Jangan tunggu lama-lama tau untuk shopping dekat PG Mall sempena Countdown Sales ni sebab ada barang yang I check dah sold out dah and several items agak terhad kuantitinya. Haaa jangan kata I tak pesan awal-awal. Untuk maklumat lanjut boleh klik dekat link bawah ni:


Website 

Facebook  

Instagram 

Telegram 


#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #yes #yearendsale2020 #freeshipping

4 comments

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.