Heaven and Earth Mango Tea

Wednesday 1 January 2020


Tak pernah tahu Heaven and Earth ada flavor mangga dengan teh chamomile. Saja je beli sebab nak try and it turns out yummy! Since its mango, bau dia agak nice lah. Bila minum terhidu bau tu lagi naikkan rasa nak minum lagi. 


Bahaya jugak lah minum air ni sebab tahu-tahu je dah habis satu tin. Rasa dia tak la manis sangat, just nice je combination since both ingredients macam control each other supaya tak over sangat rasa dekat lidah. For me it's perfect. Kalau minum sejuk-sejuk time cuaca panas memang hao liao!

7 comments

  1. macam mana rasa dia ye, nampak sedap..hehe

    jemput join https://tiaarasapphire.blogspot.com/2020/01/segmen-bloglist-2020.html

    ReplyDelete
  2. Tak tahu pula ada perisa mango and tea ni.

    ReplyDelete
  3. Tak pernah perasan pulak ada teh jugak dlm tu, perasan mangga ja. Ke memang ada yang mangga sahaja? konfius jap.

    Oh ya, selamat tahun baru Hana. ^^

    ReplyDelete
  4. minum sejuk-sejuk mesti layan nih

    ReplyDelete
  5. Wah.. ada flavour baru.. nak cari jugalah..

    ReplyDelete
  6. Poker online dengan presentase menang yang besar
    ayo segera bergabung bersama kami di AJOQQ :D
    WA : +855969190856

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.