Mimi Lana Found My Tweet!

Sunday 19 January 2020

Ever since I watched Mimi Lana in The Hantus telemovie, I start suka dengan bakat lakonan Mimi. Even watak dia sekejap je tetap bagi impak dalam movie atau drama dia berlakon. Sama macam drama Black I tengok semalam. 

I tweet I suka tengok scene Mimi dengan Josiah dalam drama tu sebab berjaya tinggalkan impak dan impression walaupun sekejap je. Even she admitted that! 


Tak sangka sangat Mimi Lana akan jumpa sebab tak mention dia pun. Dia siap tag director pulak tu. Dah alang-alang dia tag director, apa lagi I buat muka tebal request scene Josiah dengan Mimi sebab chemistry diorang nampak cantik dalam scene tu. 


Thank God director kata tengah bercuti so maybe I boleh letak harapan team Black akan pertimbangkan permintaan ni in case diorang tak tahu nak tambah scene mana nanti. Tak sabarrrrr! 

12 comments

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.