Koleksi Wallpaper Self-Reminder Cantik

Tuesday 14 January 2020

Life is tough even kadang-kadang kita blame diri kita for something we cannot even control. Nah koleksi self-reminder and motivational quotes supaya you guys rasa positif dan semangat bila tengok wallpaper phone yang comel dan cantik ni. \

Untuk kegunaan wallpaper dan lockscreen smartphone je tau sebab saiz gambar ni semua kecil je. Found this on Indonesian twitter account so kalau quotes dalam bahasa tu mostly bahasa Indonesia. Feel free to use :)


















































































11 comments

  1. TQ for sharing this Farhana.. Memang sangat perlukannya.. huhuhu..

    ReplyDelete
  2. Cantik, dan sometime hidup memerlukan ayat motivasi untuk beri semangat pd kita. Its hard life

    ReplyDelete
  3. terima kasih atas perkongsian. sangat bermakna dan berguna ^_^

    ReplyDelete
  4. kadang-kadang memang memerlukan wallpaper macam ni as reminder on bad days

    ReplyDelete
  5. Cantik comel semuanya..kadang masa kita down quotes seperti ini sangat bermakna untuk bangun semula

    ReplyDelete
  6. thanks for sharing. sgt berguna utk dijadikan kata2 nasihat.

    ReplyDelete
  7. thanks for sharing, kita save seketul dua tauu

    ReplyDelete
  8. nice.. we need words like these dalam kehidupan. nak kekal bermotivasi tinggi n positive.

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.