KFC Swadee Crunch Box Meal

Wednesday 6 November 2019

Sebab demam minggu lepas memang tak masuk dapur lah nak memasak. Nak drive pun tak larat so order KFC je dekat Foodpanda sebab teringin nak makan burger. 


Kebetulan ternampak IG story kawan dia makan KFC Swadee sedap sangat katanya, alang dah order KFC try lah sekali ayam set baru ni. So I ordered KFC Swadee Crunch Box Meal. 


Dah settle makan burger baru merasa ayam ni. Malas nak biarkan ayam ni potong selera makan kalau tak sedap. Bahagian kulit ayam je yang ada segala perasa thai ni. Dia macam makan tomyam pedas tapi tak berapa menjadi sangat la rasa dia. 


Masam lagi terasa dari pedas tu so agak turn off lah nak pulak tekak payau tengah demam memang mengundang loya je makan menu pelik macam ni. Sebelum ni pun Texas pernah buat rasa thai ni tapi sama jugak tak mampu telan. Nasib baik ambik seketul je ayam ni. Tak la rasa membazir sangat beli. 

2 comments

  1. cinta aida masih tak pudar terhadap kfc hot & spicy, fana.
    teringin gak ari tu nak pilih ni.
    but lepas tu tukar fikiran :) hi hi hi...

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.