Burger King Mushroom Swiss King

Thursday 14 November 2019

Dinner tadi decide makan dekat Burger King sebab dah lama tak makan dekat sini. Alang tak ramai orang, port asal nak makan pun tak buka lagi, me and Nora changed our plan to dine here. 

Nampak ada burger baru, Mushroom Swiss King, tengok poster macam sedap kan? 


Terpedaya dengan poster like all typical customer did, I order lah burger ni sebab mushroom cheese macam sedap je makan time hujan ni. 

Nora chose Crispy Chicken so yang besar tu dia punya and while mine yang kecil tu. Taste like king but the size looks like pauper. Harga untuk set ni RM15, lagi mahal dari Nora punya.


Dalam dia ada mushroom tapi tak banyak lah and since cheese dia banyak, rasa dia agak masin. Nak pula bila sampai part yang hujung tu. Seksa jugak nak habiskan. Lagi satu hal, kalau nak makan kena tunggu dia sejuk sikit sebab mulut hampir melecur makan panas-panas. 


Don;t think I will order this set again sebab mushroom swiss ni buat perut kembung berangin. Nak pulak kalau makan bila perut dah masuk angin sebab tunggu lama sangat order siap.

3 comments


  1. poker online dengan pelayanan CS yang baik dan ramah hanya di AJOQQ :D
    ayo di kunjungi agen AJOQQ :D

    ReplyDelete
  2. Kak Sha suka.. Dah dua kali order.. Part masin tu setuju.. Memang masin sikit..

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.