Ole-Ole Dari Bandung

Tuesday 12 November 2019

Hari ni pantry meriah sikit sebab ada ole-ole dari Bandung since one of the lawyers pergi bercuti dekat sana. Tak la banyak tapi happy jugak dapat makanan sedap dari negara luar.

Its my first time eating all of these. Share dekat sini sebab nanti kalau ada yang nak pergi Bandung belikan sikit untuk I lol


These pack is totally worth it except yang cheese cake dekat tengah tu sebab cheese dia terlampau pelik rasa dia. For cheese lover okay la kot bila makan. Brownies dia dua-dua flavor sedap.



Makan satu je cheese ni sebab tekak tak boleh pergi. Tapi brownies memang habis licin sebab sedap. Lembut pulak tu. Melt dalam mulut bila makan. Nyummm!


Bolu susu cokelat ni sedap sangatttt! Quite suprised sebab packaging dia tak macam kek dekat sini pack dalam plastik bagai. Bolu susu ni dia letak dalam kotak lepastu alas dengan kertas nipis je. What a green packaging. 


Kek coklat dia lembut sangat, bila makan dengan grated cheese rasa tu bergabung tapi muak kalau banyak sangat grated cheese. 


Banyak dia letak grated cheese ni. Not sure kalau boleh pilih taknak grated cheese sebab kalau kosong lagi okay kot. Super love this one. Nasib baik pantry jauh, kalau tak muka ni je yang menyinggah makan bolu susu ni.


Last one, kerepek pisang. Kerepek pisang dia tak macam kerepek sini. Rasa macam makan pisang goreng tapi tak oily. Rasa just nice and manis pun tak terasa sangat.


Even nipis je tapi rasa pisang dia kuat. Happy la bila makan sebab manis pisang ni memang sedap.


Sedih jugak semua makanan ni susah nak jumpa dekat sini. Kenapa la tak ada yang bawak balik jual dekat sini. Nak pergi Bandung entah bila entahhhhh

7 comments

  1. Adoi.. menggoda sungguh lah malam-malam nie.. Teringin juga nak rasa..

    ReplyDelete
  2. sedapnya, lembang tu lembu ye hehe :)

    ReplyDelete
  3. Sedapnya brownies. Kann...tolonglah jual kat Malaysia, boleh dapat makan anytime.

    ReplyDelete

  4. AJOQQ menyediakan 8 permainan yang terdiri dari :
    Poker,Domino99 ,BandarQ,BandarPoker,Capsa,AduQ,Sakong,Bandar66 ( NEW GAME )
    Ayo segera bergabung bersama kami di AJOQQ :)
    Bonus : Rollingan 0.3% dan Referral 20% :)

    ReplyDelete
  5. nice nyer tgk gambar, fana.
    aida pun x pernah merasa.
    bandung pun lom jejak kaki lagi...
    in shaa Allah one day.

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.