Double Tea, NSK

Thursday 14 November 2019


Last week singgah minum petang dekat sini sebab teringin nak rasa waffle pop dia. Nampak macam menarik je sebab tak pernah jumpa lagi dekat tempat lain. 


So I ordered waffle pop peanut butter sebab dia kata dalam tu ada kacang tumbuk. Dekat belah luar dia salut dengan coklat. My sister ordered waffle pop sausage salut mozarella cheese.


Sementara tunggu order siap, lepak dulu dekat sini. Deco not bad lah, selesa sebab bersih dan kemas.


Kalau tengah lapar memang tak boleh order waffle pop ni sebab ambil masa 15 minit nak siap. Jenuh jugak menunggu sebab dia kata sekejap je dalam 5 minit dah siap.


Tak sangka dia nak jimat sampai letak dua waffle dengan dua topping berbeza dalam satu bekas. Tak ke kembang tekak bila sos dengan coklat bercampur. Nasib tak banyak sangat.


Dia kata dalam tu akan ada banyak kacang hancur tapi yang banyaknya tepung je. Tak terasa pun kacang tumbuk bila makan. Bila waffle tepung tebal ni memang akan jadi muak lah cerita dia. Nak pula kalau isi dalam tak banyak macam ni. Tak mampu nak habiskan sebab perut sebu makan tepung. 

Waffle pop sosej okay lah sebab sosej kan besar, terasa la jugak bila makan. Cheese tak terasa sangat pun. Hambar. 


For drinks ordered Double Chocolate Boba, not bad lah rasa dia sebab coklat pekat. Bau pun wangi so no wonder lah ni signature drinks dekat Double Tea. 


Lepas ni kalau beli dekat sini memang akan beli drinks je lah. No more waffle pop.

4 comments


  1. ada 8 permainan poker menarik di AJOQQ :D
    ayo segera bergabung dan dapatkan bonusnya :D
    WA : +855969190856

    ReplyDelete
  2. wowsedapnya menu farhana order

    ReplyDelete
  3. Waffle pop tu kalau dia buat bebetul macam yang dia iklankan tu, mesti best..

    ReplyDelete
  4. Oh waffle kenapa semua nampak sedap ni 😋😋😋

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.