Free Gifts Libresse!

Wednesday 6 November 2019

Shopping barang rumah semalam ternampak Libresse ada buat free gifts untuk yang beli Value Pack. Yang geramnya every packaging berbeza tau hadiah dia. 

Notebook ada 3 jenis yang berbeza, ada bracelet also charms. Charms dia banyak yang comel tapi geram lah sebab ada charms je takde bracelet sekali. At first macam nak beli bracelet tapi macam tak cantik pulak bracelet dia sebab besi jenis tebal. So ambik charms je, nanti beli bracelet yang cantik sikit. 


Ni antara notebook dia. Tak tahu la isi dalam macam mana sebab tak ada illustration pun. Dia tunjuk cover page je berbeza, ada 3 jenis. Lagi satu jenis denim, simple sangat gambar pocket je. 


Charms pun banyak yang berbeza, banyak jenis lah kalau nak pilih. Nak ambik semua memang tak mampu lah. 


This one bracelet dia. Ada satu charm lah dia selitkan, memang khas ada logo Libresse. Simple je, nothing attractive sangat pun tapi not bad lah untuk benda free hiksss


As for now dah ada dua barang dari Libresse. Before this pernah dapat bandana bercorak. Selesa sangat pakai sebab tak tebal. Bila pakai tudung pun tak lari sebab bukan material kain licin. Bagus la Libresse start bermurah hati ni, selalunya nampak Kotex je bagi free gift cantik-cantik. Well, thanks Libresse!

9 comments

  1. eh best kan FJ comei2 je kalau kak ana ambil charms tu kut hehe :)

    ReplyDelete
  2. aikk .. sy pengguna libresse x pernah pula dapat free gift.. sedihnyaa.. nti sy cuba survey lah mana tau ada dapat free gift juga

    ReplyDelete
  3. menarik gift yang diberi tuh dik, charm tu cute je...

    ReplyDelete
  4. nak beli tu ke itu? confuse sebab cantik sangat free gift dia heheh :p

    ReplyDelete
  5. bulan ni mmg kene stock up sbb dah nak habis stok yg ada..rasa mcm dah lama ammi tak beli sbb haritu membeli mcm nak meniaga banyaknya.

    ReplyDelete
  6. aritu beli libresse pun dapat free gift juga..hehe

    ReplyDelete
  7. Ala.. tak pakai libresse.. Yup kotex pun rajin gak bagi barang free nie.. hehehe..

    ReplyDelete
  8. Baru restock. Mujur ada lagi tau free gift tu Pana heheh. Tapi tak banyak choice. Ambik notebook yang denim tu.

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.