Nasi Lemak Murah Sabak Bernam

Monday 18 November 2019

Balik Sabak minggu ni mak ajak breakfast makan nasi lemak murah dekat Sabak. Satu bungkus ni seringgit je. 


Kalau dekat Subang, besar macamni dah kena keluarkan RM3. Itu pun telur belah 6, timun pun nipis. Sambal tak payah cakap lah sedih benar bila makan. 


Nasi lemak ni kawan mak yang jual tapi tak boleh makan la dekat tempat berjual dia sebab dia bukak payung je. Located area Hospital Sabak. 


 Sambal ayam dia pun sedap. Next time kalau balik boleh beli Nasi Lemak Sambal Ayam pulak. Dah la murah nasi lemak ni, makan pun kenyang sampai tengahari sebab banyak. Memang murah la makcik ni jual, sedap pulak tu. Semoga murah rezeki dia jual nasi lemak ni. 

8 comments

  1. Adumakkk..pepagi tengok nasi lemak, rasa macam nak masak nasi lemak lak pagi ni..hahaha

    ReplyDelete
  2. murah nya tu dik oi, telur separuh sambal banyak, nasi pun banyak.... kat sini kalau nasi lemak singgit alahai ciput no

    moga murah la rezeki makcik tu ya... jual murah macamtu

    ReplyDelete
  3. nasi lemak kat kawasan kampung mcm sabak bernam memang sedap dan murah.

    ReplyDelete
  4. kat kg sy masih byk lg yg jual ns lemak murah..

    ReplyDelete
  5. kat tempat saya nasi lemak seringgit tak banyak macam ni. moga murah rezeki macik ni berniaga :)

    ReplyDelete
  6. alahai kena try usha ni. mama dgn nasi lemak mmg xleh pisah

    ReplyDelete
  7. kat kelate ni kami jrg mkn nasi lemak utk sarapan.

    ReplyDelete
  8. Berbaloi tu. Murah dan nasi lemaknya tak kedekut bahan

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.