Saturday, 30 November 2019

Sofuto Sundae Family Mart

Dah lama baru nak up pasal ni. Baru nak ada masa nak tempek sini. Since my office dekat dengan Family Mart, rajin la colleagues layan produk baru. Ternampak pulak haritu ada yang makan, tergedik jugak la nak rasa macam mana. 


Kalau sebelum ni makan aiskrim dia cepat cair, kalini datang pulak dalam bentuk cup untuk flavor Matcha dengan Belgian Dark Chocolate ni. Specialnya sundae ni sebab ada boba dan boba dekat Family Mart ni pulak tak kenyal macam boba dekat tempat lain.


Lemahnya aiskrim FM ni bila dia cepat cair nak pulak bila dicampur dengan boba lagi cepat lah dia mencair sebab boba ni panas. Kalau nak makan memang kena dekat dalam FM je sebab sejuk. Kalau dah keluar memang melebur lah cerita dia. Boba dia sedap, lembut dan manis.

5 comments:

  1. ayo daftar di agen365*com :D
    WA : +85587781483

    ReplyDelete
  2. Kakak saya suka sangat Sofuto Sundae ni tapi perisa Matcha. Tqa tak leh masuk perisa tu hahaha

    ReplyDelete
  3. Yang baru ini tak rasa lagi.. Aiskrim dia memang cepat cair.. kena makan laju-laju..

    ReplyDelete
  4. wah nampak best, fana.
    tapi tu la, lom try.
    kan... cepat naw cair nyer :(
    meleleh la kat cone tu.

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.