Blog Performance Oktober 2019

Saturday 2 November 2019

Bulan lepas dah kata kena hati-hati sebab tragedi Oktober, memang bad luck sikit bulan ni. Banyak yang tak capai target. Malas nak update pun ye sebab penat dengan kerja lepastu hujung Oktober dah kena demam panas. iRedho...

1. Post 


Kalau bulan September naik lepastu menjunam teruk, bulan September even tak reach 1k tapi lebih kurang je hari-hari. Dalam 700-900 tapi bukan sebab Israel lah hahaha

Lagipun bulan Oktober tak ada langsung join group untuk drop comment sebab tak sempat lagipun nak tengok macam mana stats kalau tak bergantung dekat group tu. 

Walaupun stats teruk, happy jugak la sebab reach target all time stats 610k bulan Oktober. So for November hopefully reach 625k. 

2. Post


Bulan Oktober ni banyak kali jugak la post orang lain pasal movie Super 30 viral so tu punca utama la kenapa entri Movie Super 30 Bersihkan Imej Anand Kumar? boleh naik sampai Monthly Popular Post.


Bulan Oktober, post Movie Review : Hantu Kak Limah dah terkeluar dari carta All Time Popular Post sebab entri Tips Tanam Pokok Tomato Cara Malas masuk dalam carta. Fuhhh first entri dari label gardening boleh pergi jauh. 

3. Keywords


Bulan Oktober tinggi dengan keyword lirik lagu Menangkah Cinta lagu baru Erra Fazira dengan lirik lagu Oi Gaman. Yang lain penuh pasal entri artis wanita yang dituduh buat plastic surgery. Pasal Taufan Hagibis tu tak sangka jugak boleh buat naik traffic.


Ni weekly keywords, selalu jugak nampak keywords Krasue ni walaupun movie dia tak la best mana. Gatal air kemih hantu tu entah apa benda. Berkamih kalau bahasa Brunei kencing. Mungkin relate dengan entri lama pasal hantu kot. Entahlah...

4) Bilangan Entri


Bulan Oktober tak cecah target pun sebab mampu update 45 entri je. Tak tahu lah mampu beat jumlah entri tahun lepas ataupun tak sebab beza lagi 92 entri. Nampak macam sikit tapi kalau busy, memang berhabuk lah cerita dia. We'll see bulan November ni macam mana. 

13 comments

  1. semoga terus berjaya dalam dunia blogging

    ReplyDelete
  2. Masih ok tu, teruskan berblog 😀

    ReplyDelete
  3. Tahniah. Blogger power dah ni

    ReplyDelete
  4. Takpe.. Bulan ini mesti akan ohsem punya..
    Entry Farhana nie menginspirasikan akak betul.. tq tau..

    ReplyDelete
  5. bulan oktober dah 361 entry, akak nk lepaskan 200 pun tak boleh lagi hehehe...

    ReplyDelete
  6. waaaa.. nice! details betul info performance blog ni. All the best and good luck utk jadi blog terbaik! ^^ keep it up

    ReplyDelete
  7. Tahniah! Sy suka betul baca blog performance Farhana sebab sangat details.. Apapun keep it up..

    ReplyDelete
  8. hebat...bila la agaknya nk dpt trafik kencang mcm ni huhu

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.