Photo Of Somewhere I Want To Go

Tuesday 15 May 2018

Challenge ni dah masuk hari ke-26 dah. Currently kalau boleh nak pergi enjoy dekat laut je. Chill layan angin laut tenangkan kepala lepastu cuci mata usha pakwe hensem badan sado. 


Bila nak dapat kerja ni oiiii

10 comments

  1. Mana laut ini? Amat cantik dan jernih air nya..

    ReplyDelete
  2. kahkah badan sadoooo... :D

    ReplyDelete
  3. amboi....yg sado juga jadi pilihan adik manis ni :))

    ReplyDelete
  4. laut mmg tempat paling best kalau pergi.. tenang and feel fresh gituu .. ^^

    ReplyDelete
  5. CCL pun suka lepak tepi pantai ..tenang je

    ReplyDelete
  6. Laut memang tempat yang ohsem untuk tenangkan fikiran.. dengan angin sepoi-sepoi bahasa.. pergh!!

    ReplyDelete
  7. rindu nyer nak holiday tepi laut, farhana.
    lama juga tak berjalan ni.
    main pasir dgn anak-anak :)

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.