Artikel Masuk Dalam Crunch Edisi Ke3

Saturday 19 May 2018

For the first time ever Nuffnang dan ChurpChurp buka penyertaan dari blogger ataupun Instagrammers untuk submit penyertaan artikel ataupun gambar mahupun video di platform masing-masing. Saja ambil peluang untuk hantar kepada pihak Nuffnang, tak sangka boleh masuk dalam edisi ke3 Crunch. 

Tak pasti ramai yang join ke tak sebab macam tak banyak sangat entri lain. 

Klik gambar untuk artikel di Crunch
Rasanya ada nampak rakan blogger yang submit artikel juga, Mrs Pip tak silap untuk artikel How I Secured My First Job sebab ada post dekat blog. Sebab entri ni terus tengok Crunch mana tahu ada juga and yes, memang ada. 

Kepada yang nak join hantar artikel di Crunch ni, syarat mudah cuma tulis artikel ikut tema yang diberi dan submit kepada crunch@nuffnang.com. Tak kisah berapa banyak nak submit sebelum cecah dateline. Dan tema kedua untuk Crunch edisi ke4 nanti ialah 

Tak sure nak join hantar penyertaan lagi ke tak tapi good luck kepada yang nak join tema kedua Crunch kali ni. All the best! 

12 comments

  1. Okay this is interesting.. Anyways, congrats.. XD

    ReplyDelete
  2. tahniah ya..

    Jemput untuk sertai giveaway terbaru
    http://aerillhassan.blogspot.com/2018/05/giveaway-ramadhanraya-2018-by-aerillhassan.html
    Terima kasih.

    ReplyDelete
  3. Inspiring la Farhanna, memang patut terpilih pun. Congrats!

    ReplyDelete
  4. tahniah ... kak pip tak hantar pun utk tema My Fam Bam tu ...
    teda idea nak menulis :))

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.