A Photo Of Something That Means A Lot To You

Sunday 13 May 2018

Hari ke-24 dah! Lagi 6 hari je nak habis challenge ni. Lepas tu boleh buat challenge lain pulak hehe.

Something that means a lot to me issssssss




TADAAAA!!!



Ha'ah guys, purse guys. Takde purse ni tak boleh kemana lah. Segala duit, segala jenis kad, IC, lesen, semua lah. Tak ingat dah beli purse ni bila tapi dah lama dah and for the record, purse ni paling lama bertahan sampai dia punya tag pun dah tertanggal dah. Beli dekat pasar malam je pun tapi kualiti terbaik. Baling dekat orang mau lebam ni sebab berat. 

Haritu cadang nak beli purse baru tapi malas lah. Dah tua ni kan, malas nau beli benda tak berfaedah. Selagi boleh guna tu guna la sampai lunyai. Dah besar baru reti duit tak datang bergolek. Kalau golek pun seposen dua. Beli cikedis pun tak lepas. 

9 comments

  1. Hihi samalah dengan akak Farhana, kalu purse akak tue memang dah koyak baru beli yang baru, tuepun cari kat kedai-kedai yang ada jualan murah jea..

    ReplyDelete
  2. Sejenis la kita, jangan cakap purse, tapi kasut, handbag, jeans, dan handphone pun sama, pakai sampai lunyai dan tak nampak rupa dah baru tukar baru, haha.

    ReplyDelete
  3. same goes to me! dh rabak tu pun masih suke pakai.. hihi..

    ReplyDelete
  4. sama la..berkurun guna purse yg sama sbb segala mak nenek ada dalam tu..bukan duit kertas jer..resit pun habis disumbat kt dalam tu kan..hehe

    ReplyDelete
  5. sama dengan shu lah, xda purse tu macam xlengkap nak p jalan.

    ReplyDelete
  6. Slagi tak rabak slagi tu lah aku guna, tkr purse ni tak ssh tp payah 🤣🤣

    ReplyDelete
  7. Betul tu, sama lah kita, dah tua-tua ni malas beno nak shopping benda yang tak berfaedah woahaha.

    Erni Hasmiza

    ReplyDelete
  8. Sama dengan akak.. selagi elok, pakai je.. dah hancur rosak, baru beli lain..

    ReplyDelete
  9. wajib!
    no purse, no money, no talk :) ha ha ha ha...
    purse aida pun rasa nyer nak bertahun-tahun ni tau.
    masih elok.

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.