Blog Performance Februari 2024

Friday 1 March 2024


Bulan lepas kumpul semangat sebab baru renew domain, bulan ni terbabas macam biasa. Bukan sebab penat kerja pun tapi setiap minggu ada saja plan untuk keluar dari rumah. Bila balik dah penat lepastu tak sempat pun nak update entry. Yang mudah pun rasa mengah sebab badan dah penat. 

1. PV

Walaupun menurun je graf tu tapi dekat tengah bulan menaik sebab cuti sekolah jadi ada yang banyak masa untuk tengok movie. Naik sikit lah dari bulan Januari 2024 walaupun tak banyak. Nampak banyak lah jugak movie review yang masuk Popular Post Weekly. Movie baru dekat Netflix pun banyak jugak masuk bulan Februari lepas dan tak banyak review lagi. 

2. Posts


Movie review dalam Popular Post ni kebanyakannya drama dan movie dekat Netflix tapi I tak dapat pun jemputan dari Netflix lagi. Bila agaknya nak sampai entah. Jemputan dari Prime pun naiss jugak sebab banyak review drama dengan movie tayangan platform tu tinggi-tinggi views dia. Mungkin kena buat senarai filem atau drama kot baru PR dia nampak. 

Anyway, have fun makan durian di musim panas ni. Bulan 3 dah naik SST dari 6% kepada 8%, maka boleh lah kita kurangkan berbelanja di luar. Selagi boleh jimat, kita jimat. Walaupun caj cukai tak naik untuk sektor F&B tapi service charge wujud hihu nangis di bucu katil.

2 comments

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.