ZUS Coffee | Iced Watermelon Latte

Friday 8 March 2024

Hujung bulan Januari, ZUS Coffee lancarkan Watermelon Edition - Watermelon Latte Iced, Watermelon Latte Hot dan Watermelon Frappe bersempena Tahun Baru Cina 2024, tahun naga. Masa dia launch tu tak nak try pun sebab combination ni macam terlampau unik untuk I yang minum kopi biashe-biashe je. Lepas tengok review Jason, dia kata okay je rasa dia so I pun cuba. Orang kata Jason jujur, so I pun percaya lah.....


Memandangkan I suka iced latte jadi untuk edisi tembikai ni pun I pilih untuk cuba Iced Watermelon Latte. First impression, warna pink tu tak lah pekat sangat pun macam dalam poster. You guys can see in the actual coffee dengan yang dalam gambar poster. Jauh beza kan? 

Bila rasa Iced Watermelon Latte untuk tahu sedap ke tidak, betul lah sama macam yang Jason describe. Selalunya kalau beli iced latte dekat ZUS Coffee, bancuhan tu agak pekat tapi untuk edition ni kopi dia lebih ringan, well blend juga dengan rasa tembikai. 

Rasanya sirap tembikai tu tak banyak pun dalam iced latte ni cukup bagi ada rasa tembikai je sebab rasa kopi tu lebih kuat. Bila minum Iced Watermelon Latte ni rasa syok jugak sebab bau wangi tembikai menusuk ke hidung. Every sip makes you happy haaa gitteww. Lepas ni nak try lagi Iced Watermelon Latte ni sebab worth the price. 

3 comments

  1. Ha'a edisi tembikai ni launch masa CNY ..CCL rasa watermelon frappe tu .sedap masam² manis gitu . Berlemak ..tapi manis kalau nk oder better remarks less sugar

    ReplyDelete
  2. Saya dah masukkan dlm bucket list. Juli ke KL hrs mampir zus, dan coba kopi semangka 🍉 ini 😄. Penasaran nak coba. Krn tak terbayang semangka dengan kopi bersanding 😅

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.