Raya Bersama Shopee: Platform Membeli-belah Sehenti untuk Keperluan Raya Anda!

Monday 25 March 2024

Raya Bersama Shopee: Platform Membeli-belah Sehenti untuk Keperluan Raya Anda!  | Sama-Sama Berkongsi, Sama-sama Meriah

Mari meraikan semangat kebersamaan, kegembiraan, dan tradisi yang dihargai dengan kempen Raya Bersama Shopee yang berlangsung sehingga 11 April 2024. Kempen ini bermula dengan Jualan Hebat Raya yang mengetengahkan tawaran eksklusif untuk memenuhi keperluan Ramadan dan Raya anda. Dari Baju Raya bergaya ke barangan keperluan untuk balik kampung, Shopee ada barang nya untuk anda. Kemudian, beralih ke Jualan Akhir Raya, yang memenuhi keperluan pembeli-belah ‘last-minute’. Terokai pelbagai pilihan untuk keperluan Raya saat terakhir agar anda sentiasa bersedia untuk beraya bersama mereka yang tersayang. 

Jangan lupa untuk tetapkan ‘reminder’ buat tarikh-tarikh utama kempen: 25 - 27 Mac untuk Jualan Hebat Raya dan 4 April untuk Jualan Akhir Raya untuk mendapatkan tawaran dan diskaun ekstra, supaya anda boleh mendapatkan barangan kegemaran pada harga yang tiada bandingan.

Nikmati kemudahan Penghantaran Percuma, Tanpa Perbelanjaan Minimum 

Keutamaan kempen Raya Bersama Shopee adalah komitmen kuat kami terhadap kemudahan dan kemampuan mampu milik. Ciri Penghantaran Percuma tanpa Perbelanjaan Minimum menyingkirkan syarat perbelanjaan minimum agar pembeli dapat menikmati barang keperluan Raya mereka dihantar terus ke rumah. 



Komitmen ini diteruskan dengan ciri 15 Hari Pemulangan Percuma, Tanpa Soal*. Bermula 19 Mac, anda mempunyai 15 hari untuk memulangkan barangan, tiada soalan akan ditanya*! Ciri ini boleh digunakan terhadap penjual yang mempunyai label “pemulangan percuma (free return)”, supaya anda boleh membeli dengan yakin. Dengan ciri ini anda tidak perlu risau jika berubah fikiran, jadi mari membeli-belah dengan seronok!

Sehingga 70% Diskaun eksklusif di Shopee Live

Secara langsung di Shopee adalah dunia meriah trend Ramadan & Raya, termasuk untuk menyaksikan pelbagai Baju Raya kegemaran diperagakan. NIkmati diskaun harian sehingga 70% sambil menonton. Shopee Live menawarkan lebih dari penjimatan -- ianya adalah saluran untuk trend eksklusif, pengalaman interaktif, dan kejutan menarik, memastikan setiap waktu anda dipenuhi dengan penemuan menyeronokkan.  




Bersedia untuk pelbagai tawaran dari pelbagai jenama seperti Skintific, Somebymi, Dr. Cardin, Bata, Pink Flash, dan banyak lagi! Sertai Sahur Voucher Hunt dari 20 - 24 Mac pada jam 5 - 7 pagi, untuk baucar eksklusif yang boleh diguna semasa Hari Jualan Hebat Raya. Tambahan lagi, sertai Shopee Kuiz Raya yang akan berlangsung semasa Jualan Hebat Raya pada jam 12 tengah hari dan 10 malam untuk ganjaran menarik dengan hanya menjawab tiga soalan mudah dengan betul. Jangan juga ketinggalan RM10 Raya Knockout Deals berlangsung pada jam 12 tengah hari & 10 malam, di mana anda boleh barangan menarik pada harga RM10,  terokai Tawaran Hebat Raya sehingga 80% diskaun, tebus sehingga 70% diskaun Baucar Hebat Raya dan dapatkan diskaun tambahan dengan baucar Shopee semasa ‘checkout’.


Diskaun dan Ganjaran Harian

Maksimakan penjimatan anda dengan 8PM 20% Cashback Hours dengan baucar Cashback. Dan jangan lupa Moreh Specials pada jam 10 malam untuk mendapatkan antara tawaran Raya terbaik! Tambahan lagi, bersedia untuk tawaran tengah malam dengan 12AM Midnight Madness, yang menawarkan diskaun luar biasa. Ianya adalah suatu ekstravaganza yang pasti anda tidak mahu ketinggalan!

Tingkatkan Gaya Raya Anda dengan Bazaria Shopee


Terokai Bazaria Shopee — suatu hub fesyen dan aksesori Muslim mampu milik dan bergaya, yang disusun pilih khas untuk memenuhi idaman fesyen Raya anda. Terokai pelbagai gaya Raya, tawaran eksklusif, dan diskaun runtuh, yang dipilih khas untuk anda. Dapatkan diskaun sehingga 50% daripada jenama seperti Siti Khadijah, Naelofar, Pazze, Zucca Butik, Elrah Exclusive dan banyak lagi. Tetapi bukan itu sahaja, di tab eksklusif  'Raya Stail Kita' di tab Bazaria Shopee, anda boleh menggayakan trend Jingga Gelap, Kek Lapis, dan Nostalgia Balik Kampung yang diperagakan di pentas peragaan pertunjukan fesyen #ShopeeRaiLokal Raya Stail Kita. Terokai tawaran bergaya ini dari jenama tempatan Asikin Ahmad, Liyana Collection, Adnaa, Indah Pesona, Hernes, Inhanna, Zoe Arissa, Panda Eyes, Bayu Somerset, dan Mikaseries by Zoey Rahman!

Segarkan Sahur anda dengan Tawaran Kecantikan Tiada Bandingan RM0.99 

Tingkatkan sahur rutin anda dengan Sahur Gempak Deals eksklusif setiap hari jam 5 - 7 pagi, bermula 12 Mac sehingga 9 April, dengan promo hebat RM0.99 semasa Jualan Hebat Raya buat produk kecantikan dari jenama Y.O.U, SIMPLYSITI, Silkygirl, Wardah, Papa Feel, Mikaseries, lemooc, Emina, Dazzle Me, barenbliss, Alha Alfa, dan AISASEA. Dapatkan tawaran runtuh ini sebelum terlambat! Tambahan lagi, anda boleh dapatkan banyak lagi tawaran kecantikan di Beauty Knockdown

Menang Hadiah Menarik dengan Fiesta Tap & Win

Begini caranya: Kumpul tiket emas untuk meningkatkan peluang anda untuk menang hadiah hebat seperti Dreame Cordless Vacuum, Xiaomi 11T, Sony PlayStation 5, atau Samsung Galaxy Buds 2 Pro. Baucar diskaun dan Shopee Coins juga boleh dimiliki! Tambahan, semasa Jualan Hebat Raya, peluang anda untuk menang adalah lebih tinggi, lebih banyak anda kumpul tiket emas, lebih besar peluang anda untuk menang. Jangan lepaskan peluang ini untuk meningkatkan keraian Raya dengan hadiah hebat! 

Menang Besar dengan Duit Raya Shopee di Shopee Live


Tonton saluran Shopee Mamak di Shopee Live pada jam 8.30 malam setiap hari, dan pada jam 10 malam pada 3 April, untuk berpeluang menang sehingga RM5,000 dengan Duit Raya Shopee! Caranya mudah: Tonton strim langsung, tebus kod unik di web mikro, dan lengkapkan sekurang-kurangnya satu pesanan dari strim langsung setiap hari dan anda berpeluang untuk terpilih. Seorang pengguna bertuah akan dipilih setiap hari untuk menyertai Duit Raya Shopee, dan siapa tahu anda mungkin boleh bermain bersama selebriti terkenal termasuk Duta Shopee, Iman Troye! 

Rancangan TV Jom Raya Bersama Shopee: Malam Seronok dengan Gelak Ketawa

Tandakan kalendar anda untuk 25 Mac 2024 pada jam 9 malam kerana "Jom Raya Bersama Shopee" akan menghiburkan anda di Shopee Live dan TV3. Malam anda akan jadi lebih meriah dengan tawaran menarik, permainan menghiburkan, dan persembahan memukau dari selebriti tempatan seperti Iman Troye, Amir Jahari, Aisha Retno, dan Shiha Zikir. Tambahan, berhibur dengan sketsa dari perlakon berbakat termasuk Dato AC Mizal, Aya, dan Mark Adam. Lagi menarik, jangan ketinggalan untuk menang sehingga 5 juta Shopee Coins & pelbagai hadiah lain, disertai tawaran eksklusif Super Seringgit Raya.

Beli-belah Raya Dipermudahkan: Ansuran 0% & RM15 Diskaun dengan SpayLater!

Rancang persiapan Raya anda dengan lebih awal! Sehingga 10 April, ambil peluang ini untuk bayar dengan ansuran 0% selama 3 bulan dengan SPayLater di Shopee. Tawaran ini termasuk semua produk, daripada fesyen ke barangan elektronik, untuk semua pengguna. Tambahan, pengguna SPayLater baharu akan menerima baucar RM15 diskaun. Aktifkan akaun SPL anda sekarang di sini.

Mari Raya Bersama Shopee! Dengan pelbagai tawaran, ganjaran dan hiburan yang tersedia, anda pasti menikmati nilai yang dibawa. Jangan ketinggalan untuk meningkatkan keraian Raya anda bersama kami. 

Layari http://shopee.com.my/m/raya-sale untuk maklumat lanjut dan membeli-belah hari ini!

******************************** 

Mengenai Shopee
Shopee ialah platform e-dagang terkemuka di Asia Tenggara dan Taiwan. Shopee menggalakkan sebuah ekosistem digital yang inklusif dan mampan dengan membolehkan pendigitalan perniagaan, membolehkan perniagaan-perniagaan mengembangkan kehadiran dalam talian mereka, membantu lebih ramai orang mengakses dan memperoleh manfaat daripada perkhidmatan digital, serta membangkitkan komuniti tempatan.
 
Shopee menawarkan pengalaman yang mudah, selamat, dan menarik yang dinikmati oleh berjuta-juta pengguna setiap hari. Shopee juga merupakan penyumbang utama kepada ekonomi digital di rantau ini dengan komitmen teguh untuk membantu jenama dan usahawan tempatan berjaya dalam e-dagang.
 
Shopee adalah sebahagian daripada Sea Limited (NYSE: SE), sebuah syarikat internet pengguna global yang terkemuka. Misi Sea adalah untuk menaiktaraf kehidupan para pengguna dan perniagaan kecil menerusi teknologi melalui tiga perniagaan terasnya: Shopee, Garena dan SeaMoney.

Post a Comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.