Bertandang ke Majlis Kahwin Anak En. Rosdi di Bizmilla One City

Saturday 1 October 2022


Tahun 2020 dah pernah pergi ke Bizmilla One City ni, 2 tahun kemudiannya dapat lagi undangan dari En. Rosdi dan Puan Ramlahuntuk meraikan perkahwinan anak diorang. Tahun 2020 tu ramai juga ex Arena Auctioneers yang datang tapi tahun ni tak berjumpa lah pulak. Tak pasti lah kalau diorang dah datang lebih awal sebab kitorang sampai pun dalam pukul 1 tengahari macam tu. Sesat cari jalan tu yang lambat sampai. 

Masa makan kitorang duduk semeja dengan Kak Iza sebab nak menyembang lepastu jumpa pulak dengan Puan Kamariah. Masa dekat Arena dulu tak pernah berjumpa, bila dah berhenti baru dapat jumpa orang yang selalu disebut-sebut. Ramah orangnya, siap ajak selfie sekali nak masuk dalam group. Tapi sebab ramai lagi tetamu yang datang tak lama sangat lah menyembangnya. Insya-allah ada rezeki, boleh jumpa lagi lepak makan dekat area rumah sebab rumah kitorang tak jauh pun. Area Subest tu jugak. 

Kalau datang Bizmilla cenggini lah gaya, sana sini nak bergambar sebab banyak port cantik. Tapi heels tak bagi kerjasama sangat untuk bergerak banyak sebab kaki dah melecet. Kelam kabut sangat keluar sampai terlupa nak pakai stokin. T.T




Dah habis bergambar dekat atas, sambung bergambar dekat bridge lepastu singgah Starbucks sebab panas then sambung bergambar balik dekat area bawah sebab lighting on point kekeke


Dari heels dah bertukar jadi selipar dah sebab kaki melecet teruk. Nak berjalan pun dah tak selesa. Anyway tahniah En. Rosdi sekeluarga sebab dapat ahli keluarga baru. 

3 comments

  1. Memang cantik dan sesuai untuk bergambar.

    ReplyDelete
  2. belum pernah lagi dapat jemputan kahwin di bizmila hall

    ReplyDelete
  3. comel je gambar dekat backdrop bunga-bunga tu.

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.