WARUNG WAK 3 : DARI WARUNG KE KAFE

Wednesday 10 November 2021

Program hiburan terbitan rasmi Awesome TV, Warung Wak telah mendapat sambutan yang baik dari penonton sejak musim pertama sehingga musim kedua. Kini Warung Wak 3 kembali menemui peminatnya di slot Ohsem-tainment bermula 11 November 2021 nanti. 

Warung Wak 3 adalah sebuah program sitkom, bual bicara santai antara hos dan artis jemputan. Mengekalkan konsep yang sama pada musim lalu iaitu warung, musim ini Warung Wak sudah dinaiktaraf  kerana perniagaan Wak bertambah maju. 

Program sitkom ini dihoskan oleh pelawak terkenal Ropie Cecupak sebagai Wak Zaman iaitu pemilik Warung Wak. Manakala Brian atau nama sebenarnya Iskandar Norzaman pula menjadi pembantu beliau di Warung Wak. Bukan itu sahaja, kehadiran tukang masak yang baharu juga akan menceriakan lagi suasana warung tersebut.

Kebanyakan artis yang singgah di Warung Wak adalah pasangan suami isteri, adik beradik dan juga rakan artis. Wak Zaman juga dibantu oleh seorang tukang masak lagi iaitu Shuk Sahar yang akan berkongsi pelbagai resepi-resepi mudah dan juga menemu ramah artis jemputan tentang isu-isu dan topik yang menarik mengenai mereka.

Saksikan 13 episod Warung Wak 3 yang akan disiarkan setiap hari Khamis, pada jam 11.00 malam di  Astro, saluran 123, dan MyTV di saluran 112. Penonton juga boleh mengulang tonton melalui laman sesawang rasmi Awesome TV pada bila-bila masa.

Ikuti perkembangan Awesome TV, melalui kesemua akaun media sosial Awesome TV. Layari laman sesawang Awesome TV di www.awesometv.my atau muat turun aplikasi AwesomeTV di App Store atau Google Play Store untuk menonton siaran ulangan rancangan menarik  di Awesome TV. 

Instagram : @awesometv.my

Facebook: Awesome TV

Tik Tok: @awesometv.my

Twitter: Awesometv_my

Youtube: Awesome TV

Google Play Store: AwesomeTV

4 comments

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.