100Plus Hydration Bar : Citrus Flavor

Wednesday 24 November 2021

Bulan lepas masa blogwalking nampak Kak Sha update pasal aiskrim 100Plus perisa original. Macam cool jugak lah 100Plus buat style aiskrim untuk reach younger customer dan pelbagaikan produk dia. Masa baca entry Kak Sha tu memang tunggu lah aiskrim ni available dekat kedai area rumah. 


Bila dah ternampak dekat NSK memang terus sambar bawa ke kaunter lah sebab 100Plus one of my fav drinks jugak. Kalau aiskrim selalunya dijadikan desserts tapi 100Plus masih lagi kekal dengan objektif untuk jadi minuman bertenaga dan sihat so setiap bar ada kurang dari 200 kalori sahaja. 100Plus Hydration Bar ni diluluskan sebagai produk Healthier Choice Symbol sebab kurang gula.


Gigih wei ambik gambar tinggi macam ni sebab warna langit tu cantik, sama warna pulak tu dengan packaging dia. Personally for me, rasa 100Plus perisa citrus ni pahit. Rasa macam minum air oren sekali dengan kulit dia haa cenggitu lah. Mungkin yang original lagi sedap sebab tak ada apa-apa campuran rasa. Harga untuk satu bar aiskrim 100Plus ni dalam RM4.50 tapi kalau beli online mungkin lagi murah. 

1 comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.